Hey..
Sad lige og rodede lidt med photoshop og dets egenskaber.. : )
Så har lavet to baggrunde, som jeg gerne ville have et par kommentare på hvis det er muligt.. ?
På forhånd tak..
Hey..
Sad lige og rodede lidt med photoshop og dets egenskaber.. : )
Så har lavet to baggrunde, som jeg gerne ville have et par kommentare på hvis det er muligt.. ?
På forhånd tak..
Synes "lost in fear" er den bedste ... Den har en rigtig god dyster stemning!
Hvilke tools er det du har brugt?
har såmen bare brugt lidt brushes, og lidt blur her og der.. Derefter finpudset lidt på det mht. farver og diverse detaljer..
Men tak for rosen ..
QuoteOriginally posted by natch
har såmen bare brugt lidt brushes, og lidt blur her og der.. Derefter finpudset lidt på det mht. farver og diverse detaljer..
Men tak for rosen ..
Fair nok .. Brushes er cool ! :hb:
Er lige startet på et "advanceret" kursus i Photoshop idag. Eller et kursus er det egentlig ikke, da det er et fag jeg har valgt på min udd.
Syntes du skal bruge en anden host til billeder så man ikke skal til det bøvl med at hente fra ysi, som jo også har begrænset antal dl's.
hehe , ville skam os gerne vide mere om det fantastiske program.. det er svært engang imellem at huske det hele i hovedet.. Men det gør det heller ik helt nemmere, når jeg har en version hvor genvejene ik virker
!!!
Ikke for noget, men din signatur er altså for høj og smiley's er heller ikke tilladt (jvf. tweak.dk's regler).
Til dine bagrunde: Okay work - men ikke noget, der lige får mig til, at sige wauv.
Edit: er helt enig med _What_, at der er rimelig irriterende med den host du bruger.
Hvis dine genveje ikke virker så kontakt da Adobe de skal da virke... Har jeg aldrig haft problemer med og har sgu brugt det i et par år efterhånden... noget helt andet der meget i det program og selv efter flere års brug kender jeg da slet ikke alle hjørner endnu
sry for sig.. bliver lavet om ..
angående hosten jeg har lagt billederne på, var det udelukket kun fordi den host jeg plejer at bruge ik virkede.. så den er fixet til en anden gang ..
QuoteOriginally posted by natch
sry for sig.. bliver lavet om ..
angående hosten jeg har lagt billederne på, var det udelukket kun fordi den host jeg plejer at bruge ik virkede.. så den er fixet til en anden gang ..