Nyt fra mellemøsten

Jeps, der er styr på sagerne i Danmark ;) - Og netop derfor er den boycut noget lort, for vi vil jo gerne holde levestandarten, også derfor jeg blev muggen over din kommentar om det var godt og de kunne lære det, eller DI kunne lære det var det...

Jeg har så sent som idag snakket med et par invandre om tingene, og var fint nok, den ene synes JP skulle undskylde, men ellers var der ikke noget, og vi var alle enige om der blev overreageret fra alle parter, boycut og det med frankrig og kernevåben trusler... (var da jeg hentede kebab, hehe... :P)

Originally posted by Pulse

Du kom da med bemærkinger om at boykottet var fedt o.s.v.
    Er terrorisme nu også i orden i dine øjne?

Ja da, ytringsfrihed? Hovsa synes nogen er dobbelmoralsk nu...

Terrorisme er slet ikke i orden i mine øjne... desværre....

men husk nu på hvad "I" selv også har gjort... det kan måske ikke kaldes terrorisme... men fedte?

Danmark burde at snakke med deres størrelse.... ikke for meget...

og se nu? Pæn image Danmark har fået rundt omkring...

Originally posted by M.Beier

Jeps, der er styr på sagerne i Danmark ;) - Og netop derfor er den boycut noget lort, for vi vil jo gerne holde levestandarten, også derfor jeg blev muggen over din kommentar om det var godt og de kunne lære det, eller DI kunne lære det var det...

Jeg har så sent som idag snakket med et par invandre om tingene, og var fint nok, den ene synes JP skulle undskylde, men ellers var der ikke noget, og vi var alle enige om der blev overreageret fra alle parter, boycut og det med frankrig og kernevåben trusler... (var da jeg hentede kebab, hehe... :P)

Jeg må have formuleret mig forkert.
    Jeg har aldrig været FOR boykotten, men jeg undrede mig bare over hvor EU skulle blande sig.

:cheers:

EDIT: det med France det var fra før, de advarede jo bare terrorister om at de ikke skulle lægge sig op ad France, tror jeg heller ikke de vil nu :))

• GiZzZa - Synes det er mere eller mindre provokerende sagt imod det danske land, men hver sin mening om det..
    -Med alt det Danmark hjælper og giver, da burde mellemøsten ikke reagere sådan.

Shahid - Bare lige for at få nysgerrigheden væk.. Er du for eller imod det som mellemøsten har gang i?

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

• Igår aftes sagde en TV2 korrespondent "Danmark er gået fra at være et paradisland i norden som har meget høj bistand, til at være et land der hader Islam i folks øjne" - Og det er desværre sandt, men problemet er, sådan er Danmark jo ikke, det er de djævle til Imamer som har gjort det hele, tilmed selv lavet billeder, jeg er fandeme glad for at jeg ikke er invandre i Danmark, må ikke være særlig behageligt i disse dage, og er forfanden forhåbenligt ikke ret mange af de herboende muslimer der kan identificere sig med det som bliver sagt om Danmark i udlandet.

• Fedtet for hvem? USA?
    Anders Fogh er da Bush' lille skødehund, det kan vi nok blive enige om. Men at sige "vi" fedter for USA er lige så generaliserende som at sige at alle muslimer er terrorister. Ligesom der åbenbart påstås fra mellemøsten at samtlige danskere er rascister, og hvad har vi. Flot...

Danmarks størrelse er som sådan ikke vigtig. Har du hørt om NATO?
    Den eneste skade de kan gøre er terrorisme, og hvis jeg ikke tager meget fejl, kommer det nok alligevel medmindre der er nogen der tager sig sammen og får udryddet dem der begår den.

DK har måske et dårligt image i mellemøsten, ja. Så vidt jeg kan forstå, skyldes en stor del fejl-information. Såeh..

Der er fremlagt en undskyldning fra JP's side. Altså, folkene bag tegningen. Den er ikke accepteret. Jamen hvad så? Skal der bare krig til før den flyver ind på første etage eller hvad sker der?

Urbananen: Præcis. Al støtte skal bare boykottes. Den må vel gå begge veje.

Originally posted by urbananen
    GiZzZa - Synes det er mere eller mindre provokerende sagt imod det danske land, men hver sin mening om det..
    -Med alt det Danmark hjælper og giver, da burde mellemøsten ikke reagere sådan.

Shahid - Bare lige for at få nysgerrigheden væk.. Er du for eller imod det som mellemøsten har gang i?

Jeg synes bestemt at det burde være klart for ALLE hvad min menning er om sagen ;)

Men giver den endnu en omgang.

Alle tegninger er sjove og fine, undtagen den med dynamit i turbanen, hvorfor? læs de få forhenværende posts.
    Boykot, ikke godt
    JP - De er selv ude om det hele, de havde spurgt til råds af en religionshistoriker først.
    Regeringens håndtering - Virkelig slem, hvorfor? Øvrige posts, nøgleord, forskellige kulturer, ikke samme grad af humor, satire og sakarsme.
    Trusler fra diverse folk, slemt.

Hvad ser jeg mig selv som? En "sort" dansker hvis man kan sige det :))
    Største Ønske, verdensfred og stort samarbejde (ikke bare verdensfred, men hygge stemning.) med muslimer - kristne - jøder - og alle dem der falder uden for katogorierne (med andre ord, alle)

Hvad synes jeg om joken "Ikke alle muslimer er terrorister, men alle terrorister er muslimer"? Jeg synes det er den mest latterlige omgang bullshit ever.

Håber det giver mening :cheers:

Vigtig info, det jo ikke hele befolkningen der vil boykotte i de arabiske emirater, ligesom det ikke er hele befolkningen der ønsker at krænke muslimer her i DK. Der bliver jeg støttet af DR og diverse andre.

Originally posted by shahid_2dk
    Vigtig info, det jo ikke hele befolkningen der vil boykotte i de arabiske emirater, ligesom det ikke er hele befolkningen der ønsker at krænke muslimer her i DK. Der bliver jeg støttet af DR og diverse andre.

Er det ikke underordnet?
    Boykottet rammer store dele af dansk industri (inklusive det firma jeg arbejder for, vi eksporter en hel del køle/aircon komponenter til mellemøsten), den samme industri der betaler vores løn, som betaler en vis del af støtten gennem folk egne bidrag, og en anden del af støtten gennem skatten.

Jeg har ondt af de mennesker der har brug for støtten, men når et helt land kan organisere et totalt boykot af varer fra en given nation på én nat, tror jeg sku nok det er størstedelen der deler den mening. Og at aktionen kan ske så hurtigt, viser vel også at dem der sidder på magten, er lige så fanatiske og hjernedøde som dem der står og brænder flag og skyder med AK47 i gaden. Handlingen er jo helt ude i hegnet.

Og jeg tror ikke ret mange arbejdsløse danskere er interesseret i at give støtte, når det land der har brug for det er grunden til at han blev afskediget. Arla f.eks.

På lang sigt, kan det have store økonomiske konsekvenser.

• En af problemerne med løgnhalsen og landsforræderen Laban er, at han får lov til det - også af alle dem, som påstår de er imod ham.
    Hvordan kan han udtale sig på alle muslimers vegne, uden de selvsamme gør noget ved det ????
    Der er kun en der prøver - Khader - som bli'r truet af nogle, af sine egne trosfæller. :roller:
    Jeg vil undlade, at kommentere visse tåbelige indlæg. De taler jo for sig selv.

• For det første har jeg aldrig sagt at alle terrorister er muslimer - prøv evt. at læse min post igen. Som Gizzza skrev - der er også en masse i afrika der har interne krige osv. Forskellen er, at de holder det for sig selv. De muslimske terrorister sprænger sig selv i hele vesten + europa...

Gizzza -> Du skrev i Bentzins tråd at du var for boykottet..
    Hvorfor?!

Og en anden ting... med hensyn til at du ikke synes at DK har et særlig godt image nu... Hvis det er tilfældet, hvis skyld er det? JP's eller de padder fra islamisk trossamfund der spreder løgne for at lave rav i den?

• 1. Ja flot... ytringsfrihed og hvad så ? Fordi man har lov til at sige næsten alt, så skal man ikke lukke lort ud.

2. Dobbelmoralsk ang. hvad ?

3.

Terrorisme er slet ikke i orden i mine øjne... desværre....

- Fedt nok... "Jeg kan godt li' at rive den af... desværre...". Det er ligeså langt ude at skrive...

4. Måske har Fogh fedtet gevaldigt meget, men ikke desto mindre kan vi godt bruge den popularitet lige nu.

5. Som Carlsen siger så findes NATO - vi har altså en masse allierede.

• For at slå det fast...
    At Danmark være truet sårn mht. krig er totalt ude at billedet, ingen magt i denne verden, med USA som undtagelse... - Er istand til at kunne røre Danmark, hell - ikke engang Rusland, Danmark er i alt det sikkerhedsfis der findes... - Og så har vi jo BS :P

Originally posted by BukkeMand
    1. Ja flot... ytringsfrihed og hvad så ? Fordi man har lov til at sige næsten alt, så skal man ikke lukke lort ud.

2. Dobbelmoralsk ang. hvad ?

Jeg vil tro at han mener dobbeltmoralsk, da du mener hans post er forkert og samtidig går ud fra at du tager del i det "forza ytringsfrihed"s trip der kører. Den egentlige undskyldning for at tegningerne havnede på gaden i det hele taget.

JP har også ret til at udgive billederne. Om det var uforskammet, er så en anden sag. Jeg er personligt ligeglad. Men er så heller ikke muslim.

Originally posted by Pulse
    For det første har jeg aldrig sagt at alle terrorister er muslimer - prøv evt. at læse min post igen. Som Gizzza skrev - der er også en masse i afrika der har interne krige osv. Forskellen er, at de holder det for sig selv. De muslimske terrorister sprænger sig selv i hele vesten + europa...

Gizzza -> Du skrev i Bentzins tråd at du var for boykottet..
    Hvorfor?!

Og en anden ting... med hensyn til at du ikke synes at DK har et særlig godt image nu... Hvis det er tilfældet, hvis skyld er det? JP's eller de padder fra islamisk trossamfund der spreder løgne for at lave rav i den?

Vil nu mene Danmark stadig har et ret godt Image.. Ellers havde størstedelen af EU ikke støttet os i det her.

Det er jo bare mellemøsten der er lidt besværlige, og synes vi er nogle være nogen..
    -Fy skamme Danmark :roller:

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Originally posted by Bentzin
    En af problemerne med løgnhalsen og landsforræderen Laban er, at han får lov til det - også af alle dem, som påstår de er imod ham.
    Hvordan kan han udtale sig på alle muslimers vegne, uden de selvsamme gør noget ved det ????
    Der er kun en der prøver - Khader - som bli'r truet af nogle, af sine egne trosfæller. :roller:
    Jeg vil undlade, at kommentere visse tåbelige indlæg. De taler jo for sig selv.

Jamen er det ikke nok at muslimer på Tweak synes han er en spade?
    Hvad skal vi gøre ved det? tage ud og banke ham?
    Khader gør noget, og en masse i hans organisation bakker ham jo op.
    http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2006/01/29/025140.htm Der siges at han er en gemen løgnhals, men også at han opfandt tusinder af vrede muslimer.
    Jeg hader når en spade som abu laban taler for alle muslimer, for det gør han jo ikke, det må folk, såvel muslimer som ikke-muslimer snart få indset.

Du hentyder til at vi påstår at vi ikke er med ham, det er virkeligt frækt af dig at tillade dig selv at sige sådan noget, du burde da snart kunne se at det absolut ikke passer.

Naser er ikke den eneste der ikke bryder sig om ham, der er ingen i min familie der bryder sig om ham heller, og masser af andre folk.
    Bent, lad mig tilføje at jeg ikke har ment noget af det her som personligt angreb.

Bukkemand: , ja man skal ikke lukke gylde ud, men der er åbenbart mange der synes at JP også har lukket gylde ud, hvad med det?
    Det er så det han mener med dobbeltmoralsk.

• Meningen i husten hvor jeg bor er den at JP har lavet noget lort ved at trykke de billeder...
    Jeg kan huske jeg så avisen i september og tænkte "åh nej, det ender sq nok galt det her"..
    Men når det er sagt synes jeg også at mellemøsten og diverse andre lande flipper lidt for meget ud, det burde sq ikke være nødvendigt...

Jeg ser på det lidt som en undskyldning for at "angribe" den vestlige verden, og måske/måske ikke starte en krig igen igen..
    Det minder en del om den måde 2. Verdenskrig begyndte..

• Jamen det hjælper da også meget, at du siger det her på tweak.dk eller din famile og venner syn's det er noget møg. :rolleyes: Så stopper han da helt sikkert.

Grunden til, at jeg skriver, som jeg gør, er af den simple grund, at der er ingen fra den store masse, som du påstår der findes i Danmark (på nær Khader) som offentligt tager afstand og gør noget for, at få ham fjernet.
    Han bliver jo ved med at poppe op i diverse medier og tale muslimernes sag.
    Det er hverken frækt eller noget i den dur - det er et simpelt faktum, som jeg da gerne vil ha' modbevidst.

• Opsøg nogen fornuftige muslimer, ikke dem du møder på gaden med deres postnr. på kasketterne, og outlaw eller lign. skevet på trøjerne.
    Du finder dem ikke bare lige sådan, hvofor? Fordi de har andet at tage sig til.

Folk har andet at tage sig til, der kommer engang imellem nogle på tv der tager afstand fra en spade som abu, men tror du selv at medierne har noget interesse i at spørge mig, en simpel studerende om hvad jeg synes? Nej det sgu bedre at give en gang Abu laban, bringe både danskeres og mange muslimers blod i kog og derved få gode seertal.

Jeg har også andet at tage mig til, så jeg smutter for idag.

Originally posted by DeH
    Meningen i husten hvor jeg bor er den at JP har lavet noget lort ved at trykke de billeder...
    Jeg kan huske jeg så avisen i september og tænkte "åh nej, det ender sq nok galt det her"..
    Men når det er sagt synes jeg også at mellemøsten og diverse andre lande flipper lidt for meget ud, det burde sq ikke være nødvendigt...

Jeg ser på det lidt som en undskyldning for at "angribe" den vestlige verden, og måske/måske ikke starte en krig igen igen..
    Det minder en del om den måde 2. Verdenskrig begyndte..

Startede 2. verdenskrig ikke med at Hitler invaderede tjekkoslovakiet? Jeg kan ikke helt se sammenhængen.

• Bent, en ting til.

"man er uskyldig indtil det modsatte er bevist"
    Så du kan klare detektiv jobbet og undlade at skyde med shotgun.
    I mellemtiden ville det også være at foretrække at du ikke sætter alle muslimer sammen som en enhed med samme mening, og Abu og lign. folk i spidsen indtil du finder bevis for det. (dvs. aldrig.)

Lol Carlsen.