ASP login system

Originally posted by Zlinky

Højreklik -> Åben med -> notesblok

Han tænker på at han ikk har en php afvikler... Den viser netop ikk resultatet af koden

Edit: Den burde dog ikk vise koden, da en browser ignorerer indholdet af <? og <% tags

Originally posted by KarGa
    Ja.. eller apache web server... Må man jo selv bestemme

Til ASP ka man f.eks. bruge IIS hvis man lyster

hmm okay har igen af dem..

men tror jeg køber et webhotel med asp.net da det er en del nemmer :S
    fatter ikke noget af asp og php sprog generelt 8o

Og login system med asp.net ser for lækkert ud hvis nu kan finde ud af at lave det :D

Originally posted by Expendable
    He he, der er ikke andet for end at klø på, det er som regel den bedste metode til at lære den slags. Ja en stak materiale omkring ASP.net er nok heller ikke en dårlig ting. :D

ja det er meget nemt at gå til med alle de tutorials der findes rundt omkring har også prøvet at lave et par sider i det. Men har bare aldrig fået dem prøvet af på nette :rolleyes:

Originally posted by Expendable

For at se PHP koden skal du have en WAMP server (Windows Apache MySQL PHP) installeret på PC’en.

Jeg har bare installeret php på min IIS. :) Og mysql self.

• Når jeg tester gør jeg det bare op imod en af mine webservere gerne min egen private som kører med php og mysql.

Lige en note til det med multimedie designer uddannelse :) spild af tid... tro mig har selv taget den og har jeg da godt nok fortrudt jeg brugte tid på :(

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by _WHAT_
    Når jeg tester gør jeg det bare op imod en af mine webservere gerne min egen private som kører med php og mysql.

Lige en note til det med multimedie designer uddannelse :) spild af tid... tro mig har selv taget den og har jeg da godt nok fortrudt jeg brugte tid på :(

Jeg ved det godt desværre, den er ikke så meget værd, hvis ikke man vil udbygge den på uni evt. men jeg er efterhånden så gammel, at jeg skal bare have en uddannelse på mit CV udover min gymnasie udd. :D

Originally posted by _WHAT_
    Når jeg tester gør jeg det bare op imod en af mine webservere gerne min egen private som kører med php og mysql.

Kender et par stykker der også har taget den og siger akkurat det samme.

• Hey

Nu har jeg få fået bestilt et domain med asp.net (tnx.dk :finger:)

Men kan ikke få det til at virke hver gang jeg uploader hjemmesiden får jeg dette Runtime Error har prøvet at uploade 6 forskillige sider med asp.net.

[Blocked Image: http://zweb.dk/tweak/dsf.JPG] :pokey:

Har prøvet alt hvad jeg kunne men intet virker.. ;(

Da jeg ikke har fået mit domain navn endnu skal man gå ind via http://web104118.ta33.talkactive.net/

• okay nu er jeg kommet videre

men ingen et nyt problem: