Den dårligste film du har set

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Jeg syntes nu godt om den, men nu vidste jeg jo også i det mindste hvad det var for en slags film før jeg satte mig ned og så den. Man kan jo ikke bedømme en film på "coveret" ;)


    he he jeg var nok ikke forberedt på den slags film.


    Vi var 14 kollegaer der skulle se en film og derefter i byen - så det var nok ikke omstændighederne til sådan en film ;)

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    he he jeg var nok ikke forberedt på den slags film.


    Vi var 14 kollegaer der skulle se en film og derefter i byen - så det var nok ikke omstændighederne til sådan en film ;)


    Ah ... SAW II-moment ... Forberedelse på at de tøser i møder i byen KUNNE være en vaskeægte kvindelig psykopat ... :)) ... muhaha muhaha.... Lidt cheasy-rerun-agtig, men hey ... Underholdning ... Blod ... It works ... :9xo

  • Quote

    Originally posted by AnDeN_DK
    Dark Water.. Den er satmer da kedelig.. Men tror nu den er fra 04..


    min kæreste sad og så den igår, hun sagde den var mega uhyggelig/god..


    Hmm mit valg fra 2005 er vidst, The Grudge eller The Village

  • Quote

    Originally posted by SimonSKAT


    min kæreste sad og så den igår, hun sagde den var mega uhyggelig/god..


    Hmm mit valg fra 2005 er vidst, The Grudge eller The Village


    The village er da suveræn. Elsker den stemning Shyamalan kan lave i hans film.


    Men ringste film for nylig må da absolut være 'Stealth' og 'Into the Blue'.

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Årets dårligste film ? ... Kan jeg ikke tage stilling til. Jeg er stadig i Januar måned, så der er laaang tid tilbage af året.


    Men vi snakker måske om andre år end 2006 ? ... for de film er jo fra 2002 ... :boxed:


    Lad os bare sige den dårligste film du har set i nyere tid.
    Årstallet er ikke så vigtigt. ;)
    Pointen er, at det er træls at leje 3 film til en hyggelig lørdag aften og så er de alle elendige. :boxed:


    Mht. til Kill Bill 1 og 2.
    Jeg synes at 1 er suveræn og 2'eren nogenlunde.
    En underlig måde at sætte en film op på, men kampscenerne er IMO ekstremt godt lavet.
    Min søster er btw en stor fan af Uma Thurman. :))


    Jeg kunne også godt lide Stealth, selv om plottet var lidt tyndt.
    Er nok fordi jeg elsker film med high tech og masser af special effects. :D


    Jeg så en engelsk zombie film på et tidspunkt. Den hed noget med undead.
    En af de ringeste film ever. :boxed:
    Land of the undead var derimod rimelig i forhold til den.


    Cursed kunne jeg ikke lide. Synes det er en amatør film. :boxed:


    Alexander har jeg ikke set og skal ikke se den. Gider ikke se bøssefilm.


    War of worlds har jeg set. Skuffende, da handlingen i den, er nøjagtigt som i den gamle version.
    Det samme gælder King kong, når den kommer på DVD.
    Gider ikke se film, som jeg kender handlingen på. Det er der IMO ingen underholdning i. :boxed:

  • Men den ringeste jeg kan komme på er Starship Troopers 2 ...


    Som der står i det nye FHM:



    Når selv 'stjernen' fra Starship Troopers Casper Van Dien, læser manuskriptet og vurderer, at det ikke er noget, han ville bruge sin tid på, burde der måske lyde alarmklokker et sted. Alligevel er denne stinker af en sequel blevet lavet - med skuespillere, der spiller med en så totalt mangel på mimik, at Mupper Show-figurerne havde været bedre til at illustrere følelser.

  • Quote

    Originally posted by The_Unforgiven
    Jeg kunne nævne mangeeeeeeeee , men den sidste som var dårlig , var The hitchikers guide to the galaxy , fuck noget bæ.




    The_Unforgiven



    Nooooo, det er simpelthen den fedeste film!

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by SimonSKAT


    min kæreste sad og så den igår, hun sagde den var mega uhyggelig/god..


    Hmm mit valg fra 2005 er vidst, The Grudge eller The Village


    Jeg synes den sutter for vildt. Jeg ser næsten kun gysere, og der passede Dark Water ikke ind hvis du spørger mig. Synes ikke den var uhyggelig.. ;)

  • Kom også lige i tanke om The Grudge og Boogeyman. Sidst nævnte er nok den mest hypede film jeg har hørt om, alle snakkede bare om at den var så utrolig uhyggelig og uuh. Eneste sted jeg fik et chok, var da kragen smadrer ind igennem forruden på hans bil :)) Resten af filmen er bare , zzZz. Og så ødelægger de især slutningen ved at "Boogeymanden" er sån et computer-skabt tingest..
    Er vist også kommet til at forveksle The Amityville horror, med The Village :O For The Village er ikke lige min slags film. Hvis man forventede sig et godt gys da man så den, så blev man godtnok skuffet.

  • Quote

    Originally posted by AnDeN_DK


    Jeg synes den sutter for vildt. Jeg ser næsten kun gysere, og der passede Dark Water ikke ind hvis du spørger mig. Synes ikke den var uhyggelig.. ;)


    Hvilke gysere er egentligt uhyggelige :$

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Hvilke gysere er egentligt uhyggelige :$


    Egentlig ikke så mange. Man skal faktisk næsten over i den psykiske splatter gyser film med en anelse thriller før der sker noget. :razz:

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad
    The village er da suveræn. Elsker den stemning Shyamalan kan lave i hans film.


    Men ringste film for nylig må da absolut være 'Stealth' og 'Into the Blue'.


    Den vogn hopper jeg også på. Alle tre punkter.

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad


    The village er da suveræn. Elsker den stemning Shyamalan kan lave i hans film.


    Men ringste film for nylig må da absolut være 'Stealth' og 'Into the Blue'.


    Gør jeg også! Især, Unbreakable, Signs og The Village.. Nogen der ved om han brygger på noget nyt?


    Ringeste film: Mimic 2 :baby: Damn den er dårlig


    EDIT: Lady In The Water, skulle gerne komme i år :clap:

  • alle jer der nævner dark water, går ud fra i ikke har set den originale som er max fed..


    har ikke selv set remake da jeg er bange for den vil ødelægge billedet af den herlige originale, + remakes suger 99% af gangene..



    nå, en af de værste film jeg har set må være ichi the killer eller armageddon..

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad


    The village er da suveræn. Elsker den stemning Shyamalan kan lave i hans film.


    Men ringste film for nylig må da absolut være 'Stealth' og 'Into the Blue'.


    Ej, The Village var da noget af det mest opreklamerede film! Kæresten og jeg tog i biffen i den tro, at vi skulle se en god film. Og så får vi smidt noget af det mest latterlige bud på en gyse smidt lige i ansigtet. Jeg har aldrig nogensinde været så skuffet efter et biografbesøg. Altså selv handligen er jo også dybt latterlig.


    Efter min mening burde den aldrig være blevet lavet.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by Don_Jabbe


    Ej, The Village var da noget af det mest opreklamerede film! Kæresten og jeg tog i biffen i den tro, at vi skulle se en god film. Og så får vi smidt noget af det mest latterlige bud på en gyse smidt lige i ansigtet. Jeg har aldrig nogensinde været så skuffet efter et biografbesøg. Altså selv handligen er jo også dybt latterlig.


    Efter min mening burde den aldrig være blevet lavet.


    Tror netop det er derfor mange blev skuffet, at de forventede et godt gys. Men det var jo egentlig også det, så vidt jeg husker, at de reklamerede den som. Synes jeg personligt hvertfald de lagde op til.