wow TRIAL !?

• Efter Star Wars Galaxies blev skudt i sænk af NGE, er jeg på udkig efter et andet mmorpg spil.. wow har jo stor succes så ville da lige prøve det og hentede en trial fra fileplanet...

Det viste sig så at man skal bo i nord america for at få en Trial key :rolleyes:

Eventuelt nogen der kender nogen som bor i nord america som lige kunne hoppe ind på denne side og skaffe skidtet? eller er det mon muligt at snyde det skide system ved at bruge en amerikansk ip eller hva den nu detecter mig på ? :D

http://www.fileplanet.com/prom…arcraft/trial/wow_na.aspx

Jeg har hørt delte meninger om spillet, specielt fra tidligere swg spillere som syntes det i længden måske mangler lidt indhold... så ville være genialt lige at få lov til at prøve det de 2 uger...

• Du kender ikke nogle der spiller det? Ellers følger der en ekstra account med der, når du aktiver den, kan du spille på den i 10 dage.

• Tja, spillede selv SWG men stoppede efter at have unlocked min jedi 2 måneder efter det udkom.. blev simpelthen hurtigt træt af det, men var også så "heldig" at få unlocked hurtigt.

Vil sige at SWG har mere indhold og mere stemning end WoW, men WoW er mere "hardcore" gamer venligt.. kan især godt lide raid perspektivet i wow, som der efter min mening manglede i Star Wars Galaxies ihvertfald på det tidspunkt jeg spillede, var det eneste man kunne raide krayt dragons og det blev hurtigt kedeligt.. (men spillet har sikkert udviklet sig enormt meget siden da)