Hele byen ligger i "brun Sæbe"

  • heh , ja mor er altid streng . så er jeg jo heldig at bo hos fatter :b


    mit gymnasie gir desværre først snefri når der er officiel melding om at busserne ikke vil køre mere .

  • Quote

    Originally posted by FlexQ
    jeg skal til uddannelses messe i morgen i århus, håber dælme at vi kan komme afsted, ellers er jeg stået op for gæves :P



    skal ud og levere møbler ude på lars tyndskids mark hehe

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • det er meget sjovt det der brune stas der ligger på vejene i sær på scooter
    og espèn slået fra på mercedesèn :clap:
    men det værste er sgu de bilister der køre på sommerdæk/helårsdæk de skulle have taget pappet,for selv på scooter kan jeg køre fra dem i sving og bremse bedre 8o

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Var lige ude og lege i mazdaen her til middag... Damn, der er også glat i køge...


    Fandt lige en kæmpe parkeringsplads ved herfølge stadion - der tilfældigvis ikke var ryddet..


    Damn hvor kan en bil snurre mange gange rundt... :)) :evil:

  • Haderslev har os været en ordentlig gang glat smadder.
    Et helvede at gå rundt i, men uhyre morsomt at køre i =)


    Har kørt rundt hele dagen igår og hevet håndbremse. Næsten alle sving jeg har været igennem har jeg taget sidelæns - fik næsten skræmt livet af en af mine kammerater som jeg træner med. Vi skulle ned og løfte noget jern, og så hentede jeg ham i Golf'en. Da jeg så bankede speederen i kælderen og hev håndbremsen i det første sving, og bilen fløj lige lukt sidelæns igennem, rettede den op og tog det næste sving lige efter, også sidelæns.


    Han var ved at skide i bukserne af skræk - satme sjovt :))

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Ellers meget sjovt med det sne :-) , men når det kommer til Isslag, så stopper det sjove sgu :offtopic:


    Brugte lige en halv time på at 'banke' et 5 mm islag af min bil , og så derefter næsten 1 time for at køre fra Amager til Køge, på grund af isbelagt motorvej...
    kunne trække hjulspin i 4'rd gear, og jeg har vinterdæk på! og 'kun' 90 hk. 8)

  • Quote

    Originally posted by John H
    Ellers meget sjovt med det sne :-) , men når det kommer til Isslag, så stopper det sjove sgu 8)


    Flot foto, det viser bare lidt om hvormeget is der dannes på kort tid. Og igen så viser det at man skal holde sig indendørs hvis muligt, for det er ikke ufarligt at lege i bil under de vejrforhold..
    At køre på scooter eller euromoped er da fuldkommen van.......

    [SIZE=7]MOBO: ASUS M2N-E
    4Gb. GEIL DDR2 ram * AMD Dual 3800+
    ASUS EN9600 GT
    MAXTOR 120 Gb / SAMSUNG SP 120 Gb SP1213C
    Logitech G5.10 optical laser inputs
    NEC DVD Writer
    1.32G/532 LAN[/SIZE]