Der sælges accounts med highlevel chars flere forskellige steder, med en disclaimer om at man kun betaler for tiden der er brugt på at lvl'e.
Kan blizzard egentlig gøre noget ved det?
Der sælges accounts med highlevel chars flere forskellige steder, med en disclaimer om at man kun betaler for tiden der er brugt på at lvl'e.
Kan blizzard egentlig gøre noget ved det?
uanset hvordan de sites vender og drejer det, så er det køb af accounts og det er ikke tilladt, at de kalder det for køb af tid brugt på at lvl, gør det ikke "lovligt"
Så kunne jeg vel også sige, at jeg vil sælge min account, men i betaler kun for den tid jeg brugte på at gå ned og købe spillet
Stadig ulovligt hvad end de siger, og de banner ens account :& en jeg kender havde sin Ran k14 warrior med full Might på ebay, og ha ner nu perm bannet
QuoteOriginally posted by CarStone
Stadig ulovligt hvad end de siger, og de banner ens account :& en jeg kender havde sin Ran k14 warrior med full Might på ebay, og ha ner nu perm bannet
Han er da også en anelse for dum hvis han nævner hans warriors navn på ebay.. no offence..
RebornGG
yep, reborn er nu gg