Søger screenshots fra Bearshare

• Hey for det første...dette er til et skoleprojekt, og der er 100% INTET ulovligt ved noget af det.

Jeg søger screenshots fra programmet Bearshare, da vi skal bruge det i vores fremlæggelse.

Jeg ville gerne selv ha taget nogle, men skolens netværk tillader desværre ikke at vi bruger programmet :s

DERFOR...jeg søger følgende:

Screen af Bearshare hoved menu hvor man søger (gerne hvor listen af filer der ka søges efter er trukket ned så man ka se mulighederne)

Screen af Download listen, hvor der er noget igang med at hente (skal være noget mp3 eller lign. f.eks. en ny sang)

Jeg vil ikke vide hvordan I får fat på screen'sne :)

I kan enten PM'e mig dem på en eller anden måde, eller adde mig på msn juice-no1@jubii.dk

ADMINS: Ikk slet min tråd plz :(

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• Jaa dem har jeg allerede fundet, men det skal helst være noget ULOVLIGT der bliver søgt på..

På de billeder @google er det sådan noget underligt noget de søger...

"great speeches" og sådan :S

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• Nogen grund til det skal være ulovligheder ?

Originally posted by Macimuz

Nogen grund til det skal være ulovligheder ?

Fatter jeg hellere ikke meget af. Og det er jo heller ikke lige efter tweak.dk's regler, at snakke om sådanne ulovligheder. Så du må nok ud og søge selv.
    Vel også ret og rimeligt, da det jo er dig der skal lave opgaven. ;)

Originally posted by Macimuz

Nogen grund til det skal være ulovligheder ?

Ska jo være så folk ka se at det er noget nasty noget..-

Men ja, det lader ikk til vi kan finde noget, så tror bare vi holder os til det fra google.....

• Foreslår nogle artikler omkring emnet ...

• Da det er til et skoleprojekt om piratkopiering og man ska vise noget der ka relateres til af publikum under en fremlæggelse, så syns jeg da det er meget logisk at det ska være f.eks. en eller anden ny popsang fra radioen, der blir downloadet...
    Så viser det hvor nemt det egentlig er...

Men hva med at i viser den korte proces det er fra man beslutter sig for at installere et P2P program til man har en eller anden sang man ka afspille under fremlæggelsen? Så ska i jo bare lige spørge administratorene ad om de gider åbne op i deres lille router halløj et par minutter :) ellers så lav en film med det (Optag med fraps) på en af jeres egne PCer

Originally posted by PaW^
    Bare så i ved det, så kommer WhenU med bearshare, hvis i nu får den ide at downloade det..

Fusker man, må man vel forvente at man selv ka blive fusket med :) Ihvertfald hvis man ikk ved hva man gør

Originally posted by HuleFanden

Kommer anpå hvad man bruger Bearshare til.

Huh? :boxed:
    Siger, at hvis man fusker, må man jo forvente at man også selv ka blive fusket med... Snakker ikk om Bearshare eller P2P programmer for den sags skyld her...
    Edit: Lidt ligesom man ska ikk kaste med sten, såfremt man selv bor i glashus

Originally posted by KarGa

Huh? :boxed:
    Siger, at hvis man fusker, må man jo forvente at man også selv ka blive fusket med... Snakker ikk om Bearshare eller P2P programmer for den sags skyld her...
    Edit: Lidt ligesom man ska ikk kaste med sten, såfremt man selv bor i glashus

Jamen at have Bearshare installeret er ikke fusk eller?

Originally posted by HuleFanden

Jamen at have Bearshare installeret er ikke fusk eller?

Faktisk ikke nej, bearshare er et fuldt lovligt program, da det indeholder en web browser, media player, chat osv...

At det så har en fil overførsels funktion er en "anden ting", og det står bearshares indehaver ikk til ansvar for hvis du anvender det til ulovligheder..

• Hvis folk ikke lige ka' huske pkt. 7 i vores regler, så er det her:

7. P2P-programmer

Snak / Tråde om flg. P2P-klienter, gider vi ikke se :

Kazaa
    Edonkey
    Winmx
    DC++
    oDC
    Limewire
    Bearshare
    Imesh
    Ares/Ares Lite
    Overnet
    Emule
    Shareaza
    Morpheus

Inden folk og fæ kommer for godt i gang ! For så tror jeg tråden bliver lukket/fjernet ! Hvilket den jo faktisk burde være ifl. reglerne.

Originally posted by JuiCe

Faktisk ikke nej, bearshare er et fuldt lovligt program, da det indeholder en web browser, media player, chat osv...

At det så har en fil overførsels funktion er en "anden ting", og det står bearshares indehaver ikk til ansvar for hvis du anvender det til ulovligheder..

´
    Det er ikke ulovligt at have Bearshare el. lign. programmer installeret.
    P2P programmer bliver oftest udviklet til virksomheder der har brug for hurtig fildeling.
    Det ulovlige er jo så at dele programmer, film, musik og spil.

Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.

- Dwight Schrute (The Office)

• Ja ok, syns vi ska følge bentzin's råd og stoppe snakken om programmerne da det jo ikk er efter reglerne....

Tak, og har fået hvad jeg skal bruge så lukker tråden :)