Der er mange der har flere kolonier... Og han er markeret som stærk spiller for dig, så der ska et organiseret angreb til at ta ham...
Ogame
- Karga
- Lukket
-
-
Er det bedst at have flere kolonier/planter i samme galakse eller spredt ud i flere?
-
Hvordan kolonisere man andre planeter?
-
Originally posted by Big_BEN
Hvordan kolonisere man andre planeter?
Du skal have et rumskibsværft på level 4 og impulssystemer på level 3. Derefter kan du bygge et koloniskib, pris 10.000 metal, 20.000 krystal og 10.000 deuterium. -
Nu burde jeg også snart være klar til at lege lidt med.
Jeg har:
Metalmine (Level 10)
Krystalmine (Level 10)
Deuteriumsyntetiserer (Level 9)
Solkraftværk (Level 11)
Fusionskraftværk (Level 3)
Robotfabrik (Level 4)
Rumskibsværft (Level 4)
Forskningslaboratorium (Level 4)Spionageteknik (Level 2)
Computerteknik (Level 3)
Våbenteknik (Level 1)
Rumskibspansring (Level 3)
Energiteknik (Level 4)
Forbrændingssystem (Level 2)
Impulssystemer (Level 1)
Laserteknik (Level 4)Lille Transporter (2 tilstede)
Lille Jæger (12 tilstede)
Solarsatellit (12 tilstede)Raketkanon (5 tilstede)
Lille Laserkanon (6 tilstede)Var der ikke noget med at man kunne sende sin transporter ud og stjæle fra andre planeter?
-
Gå ind under Galakse, find en planet som har godt med mineraler og sæt så dine transporter og nogle af dine jægere til at angribe, så er du igang med at plyndre ham :D.
Men pas nu på at modstanderen ikke har en godt og solidt forsvar.
-
man kan vel ikke bestemme, hvilken råstoffer man tager ved et angreb?
-
nej det kan du vidst ikke, men den tager altid sådan at det er fordelt lige mellem de 3 forskelling mineraler
-
Originally posted by SureShot-
nej det kan du vidst ikke, men den tager altid sådan at det er fordelt lige mellem de 3 forskelling mineraler
okay -
Originally posted by SureShot-
Desværre
-
hej tis.. så er jeg oprettet, må jeg komme med i TS nu ?
-
Originally posted by SuperstarrDJ
hej tis.. så er jeg oprettet, må jeg komme med i TS nu ?
Du er med Tinggaard
-
Er det bare mig der syns det er lidt "forkert" at folk opretter sig som bruger af foraet bare for at komme med i TS.. efter første post her inde, ser vi dem aldrig igen...
-
Originally posted by Schultz
Er det bare mig der syns det er lidt "forkert" at folk opretter sig som bruger af foraet bare for at komme med i TS.. efter første post her inde, ser vi dem aldrig igen...Har pøvet at sparke lidt til dem jeg kender, og nogen af dem kigger også her inde... men mere er der ikke i det... men på #TheStronghold @ QuakeNet snakkes der en del om aftenen.

-
Det er et krav at ha en bruger på det aktive forum, pga. man SKAL kunne være med i taktik snakken!
Så snart vi skifter forum officielt, så kigger jeg denne tråd igennem og opretter brugere til det nye forum og lukker for brugeroprettelse.. Så er det mig der styrer bruger oprettelsen, men det kan jeg jo ikk her, da det jo ikk er et dedikeret forum til alliancen

Men hvis jeg kender SuperstarrDJ ret, så ska han nok kigge forummet lidt igennem
Han er seminørd -
Jeg er begyndt at bruge Juice's forum, men kan se at der ikke er ret mange andre som bruger det... Snakker i sammen er IRC oder was?
For vi skal da snart til at have gang i nogle alliance-krige 
-
Originally posted by Frankovic
Jeg er begyndt at bruge Juice's forum, men kan se at der ikke er ret mange andre som bruger det... Snakker i sammen er IRC oder was?
For vi skal da snart til at have gang i nogle alliance-krige 
Ja vi snakker over IRC. Og nej, vi skal ikke have gang i nogen alliance krig.

-
Originally posted by Marquis
Ja vi snakker over IRC. Og nej, vi skal ikke have gang i nogen alliance krig.

Hvorfor ikk?
Bare fordi vi ka blive buttraped af en af de andre store alliancer? 
Vi er slet ikk stærke nok til at erklære krig mod en anden alliance, men Marquis og mig forsøger da at raide samme planeter
Det virker meget godt -
Originally posted by KarGa
Hvorfor ikk?
Bare fordi vi ka blive buttraped af en af de andre store alliancer? 
Vi er slet ikk stærke nok til at erklære krig mod en anden alliance, men Marquis og mig forsøger da at raide samme planeter
Det virker meget godtJeg vil da også godt være med i nogle kampe. Har dog ikke IRC... Ind til videre har jeg raidet følgende..
2:374:6. Din flåde afleverer 2313 metal,2313 krystal og 372 deuterium
2:374:6. Din flåde afleverer 9673 metal,9673 krystal og 702 deuterium
2:374:9. Din flåde afleverer 17118 metal,8137 krystal og 672 deuterium
2:374:9 . Din flåde afleverer 3495 metal,3495 krystal og 3108 deuterium
2:374:9. Din flåde afleverer 1693 metal,1693 krystal og 1613 deuterium
2:380:6. Din flåde afleverer 11013 metal,8365 krystal og 3273 deuterium
2:383:11. Din flåde afleverer 16767 metal,18386 krystal og 10357 deuterium
2:383:11. Din flåde afleverer 9817 metal,9817 krystal og 5765 deuterium
2:349:8. Din flåde afleverer 9952 metal,7837 krystal og 0 deuterium
2:386:12 . Din flåde afleverer 11082 metal,2882 krystal og 6997 deuterium
2:394:11. Din flåde afleverer 5729 metal,5530 krystal og 3691 deuterium
2:403:5. Din flåde afleverer 26194 metal,1363 krystal og 1713 deuterium
2:445:7. Din flåde afleverer 3881 metal,3881 krystal og 2384 deuteriumOg er da ved at have en rimelig flåde

-
Ka se du ligger i Marquis' og mit område med de solsystemer du raider i, så du siger bare til hvis du vil med på et korstog