Hey Gutter! og Gutinder
Jeg har nu haft det samme lort med windows i et stykke tid.. hver gang jeg henter en zip fil så blokkerer Windows Sikkerhedscenter den... KONSTANT
Hvordan kan jeg slå det fra jeg skal sku nok selv kontrollere den
Hey Gutter! og Gutinder
Jeg har nu haft det samme lort med windows i et stykke tid.. hver gang jeg henter en zip fil så blokkerer Windows Sikkerhedscenter den... KONSTANT
Hvordan kan jeg slå det fra jeg skal sku nok selv kontrollere den
Jeg tør næsten vædde med, at hvis du går ind i Kontrol Panel og trykker et par gange på "Sikkerhedscenter" -- så finder du noget.
Godt svar -.- Der er jo nok en grundt til at jeg spørger mester... og jeg har sjovt nok været derinde og lede men kan ikke finde noget som kan hjælpe mig på mit problem... og derfor spørger jeg jer da jeg stadig, trods nogle folk ikke kan finde ud af at svare rigtigt, har respekt for jeres evner
Er det det her du tænker på?
Så prøv at formuler dig bedre. Fatter ikke hvad det er du ikke kan finde ud af. Vil du slå firewall fra!? Eller vil du give særlige programmer tilladelse til at fungere under firewall'en?
Og lad være at dizz mit indlæg. Du formulerer dig så svagt og siger intet om hvad du har prøvet hidtil.
jeg vil anbefale dig at slå windows firewall fra og evt dl zonealarm eller lign, som det er nemmere at kontrollere....
QuoteOriginally posted by Tismund
Er det det her du tænker på?
Det mærkelige er bare, at min Windows Firewall slet ikke er slået til og den kan heller ikke slås til... og jeg kan derfor ikke komme ind og gøre noget ved den... r*v irriterende -.- den nærmer sig en fdisk lige pt.
måske har du besøg...prøv evt at starte op uden netstik i...
Du kan slå Sikkerhedscenteret fra under msconfig, hvis du har lyst, men er ikke helt sikker på om det vil hjælpe dit problem. Men du kan jo prøve det, og se hvis det hjælper?
altså:
Start ---> Kør ---> skriv "msconfig"
Mener den ligger under fanebladet tjenester, men er ikke helt sikker...
Har for ganske nylig også set en anden måde hvor man kan deaktivere den, men kan hverken huske hvor og hvordan...
QuoteDisplay MoreOriginally posted by CheezEDippaH
Du kan slå Sikkerhedscenteret fra under msconfig, hvis du har lyst, men er ikke helt sikker på om det vil hjælpe dit problem. Men du kan jo prøve det, og se hvis det hjælper?
altså:
Start ---> Kør ---> skriv "msconfig"
Mener den ligger under fanebladet tjenester, men er ikke helt sikker...
Har for ganske nylig også set en anden måde hvor man kan deaktivere den, men kan hverken huske hvor og hvordan...
Takker Jeg har lige prøvet ... jeg får at se om det virkede i morgen...