Ja som overskriften siger fik jeg mit system i weekenden, da jeg så havde gamet i ca 3 timer lå temp i kabi mellem CPU og GFX på små 30 grader, men VPU temp havde på et eller andet tidspunkt været oppe og runde 70 grader, det er et ATI X800GT og der sidder 2 Seagate HDD i, der er 2 * 120MM standart blæsere i, 1 gange Intel p4 3,20 GHz med Artic cooling freezer 7, blæserne kører ved laveste hastighed som er 1300 RPM. Er det for højt en temp eller er det ok???
wee, fik mit system i weekenden, temps lidt høje?
-
-
Originally posted by WTF
Ja som overskriften siger fik jeg mit system i weekenden, da jeg så havde gamet i ca 3 timer lå temp i kabi mellem CPU og GFX på små 30 grader, men VPU temp havde på et eller andet tidspunkt været oppe og runde 70 grader, det er et ATI X800GT og der sidder 2 Seagate HDD i, der er 2 * 120MM standart blæsere i, 1 gange Intel p4 3,20 GHz med Artic cooling freezer 7, blæserne kører ved laveste hastighed som er 1300 RPM. Er det for højt en temp eller er det ok???Det skulle være ok:)
-
hehe, er helt iorden =)
Du kan hente ATI Tool, og bestemme FAN aktivitet ved temp, mener den bruger meget lidt kraft ved under rigtig høj temp
Du kan med stock holde det meget lavere..
-
Hey WTF. I din spec angir du din p-state til at være en 4600+ , hvordan er du kommet frem til den?
-
Originally posted by dig-it
Hey WTF. I din spec angir du din p-state til at være en 4600+ , hvordan er du kommet frem til den?undskyld den forstår jeg ikk, kan du ik fremhæve der hvor det står, og så forklare hvad det betyder, så skal jeg se om jeg kan hjælpe...
-
Originally posted by WTF
undskyld den forstår jeg ikk, kan du ik fremhæve der hvor det står, og så forklare hvad det betyder, så skal jeg se om jeg kan hjælpe...
Det er Dig-it der ruder rundt i det. Kan se han mener DeH's specs, hvor han spørger til hvordan han er havnet på netop det tal -
Originally posted by Slammand
Det er Dig-it der ruder rundt i det. Kan se han mener DeH's specs, hvor han spørger til hvordan han er havnet på netop det talok tak, blev sku lii lidt forvirret, tænkte lii et øjeblik om jeg var begyndt og se syner eller sådan noget!!!