Min mus er provo

• Hejsa!

Mit problem er:

Når jeg spiller cs, så sker der sommetider det, at jeg mister kontrollen med min mus. Jeg kan pludselig ikke dreje rundt. Jeg har lagt mærke til dette også sker, når jeg samtidig holder knapper ned på tastaturet. Men er ikke sikker det kun forekommer under disse omstændigheder.

Jeg har haft prøvet at skifte musen med min gamle kuglemus. Det er nu på tide at nævne, at jeg har en MouseMan Wheel+ (Optical). Problemerne opstår også mens jeg benytter mig af min gamle mus.

Tastaturet ser faktisk også ud til at lave vrøvl, og jeg kan fortsætte med at gå i den sidste retning jeg trykkede. Altså bevæge mig rundt, uden jeg selv holder nogen knapepr nede.

I bund og grund kan jeg sommetider mærke, at jeg ikke har 100 % kontrol over hvad jeg foretager mig når jeg spiller. Det er som om der opstår en slags forsinkelse mht. tastaturet, og musen, ja den gider nogengange bare ikke at dreje rundt.

Hvad kan problemet være? Har nye drivere fra Logitech, og cs har været re-installet. Desuden kører jeg Windows XP.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

• Ja, jeg har 512/128 adsl hos tdc.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Np.

Men jeg fatter bare ikke hvad det er der sker. Sommetider kan jeg sgu ikke styre. Står bare helt stille fordi mit tastatur og min mus nærmest låser.

• Har også problemer med min i øjeblikket - og det er både når jeg er på nettet og når jeg ikke er. Det gælder både i spil og ved alm. brug ?( Ka' det ha' noget med fugtighed og varme, som der jo er rigeligt af for tiden ?( Det er først startet her for et par dage siden. Den lissom låser(står stille) et øjeblik og så kører den fint et stykke tid, for så igen at stoppe med at virke i et par sek. osv. Det er rimelig utjekket når man leger Tiger W. i et game mod arbejdskollegaen :( og ens drive ryger "out of bounds" X(;)

Originally posted by bentzin
    Har også problemer med min i øjeblikket - og det er både når jeg er på nettet og når jeg ikke er. Det gælder både i spil og ved alm. brug ?( Ka' det ha' noget med fugtighed og varme, som der jo er rigeligt af for tiden ?( Det er først startet her for et par dage siden. Den lissom låser(står stille) et øjeblik og så kører den fint et stykke tid, for så igen at stoppe med at virke i et par sek. osv. Det er rimelig utjekket når man leger Tiger W. i et game mod arbejdskollegaen :( og ens drive ryger "out of bounds" X(;)

Eller ka. det ha' noget at gøre med min OC af både cpu og grafikkort ?(

• Efter sådan som jeg kan se, har i et problem med MouseLook..

Når det endelig sker, så SMÆK hurtigt consolen ned, og skriv "MouseLook 1" ALTSÅ KUN DET DER ER INDENFOR "erne

Prøv :))

• Jeg har haft præcist samme problem, med at man bliver ved med at bevæge sig lidt efter man har sluppet tasterne..

Men jeg har lige været inde og spille, ja måske i flere timer, og det ser ud til at det er gået væk..

(Min frag var 143-43 8) )

MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

• Ja, lad det være en opfordring til alle, ikke at hente MouseWare fra logitech. Det ødelægger virkelig sens i alle programmer. Så bar enøjes med at plugge lortet ind.

Jeg tror jeg løste mit problem. Jeg afinstallerede den seneste Cataclyst driver, og installerede den forrige. Dette hjalp tilsyneladende. Så jeg tror det simpelthen har været problem med de nye drivere. Med mindre det bare er et stort tilfælde, og det er gået væk af sig selv. (tvivler jeg selv på)

Originally posted by bentzin

Eller ka. det ha' noget at gøre med min OC af både cpu og grafikkort ?(

Jeg har måske fundet løsningen på mit problem, ved at gå i Kontrolpanel/Mus og slå udvidet markørpræcisionsstyring fra. Indtil videre ser det ud som om det funker 8)