Hejsa!
Mit problem er:
Når jeg spiller cs, så sker der sommetider det, at jeg mister kontrollen med min mus. Jeg kan pludselig ikke dreje rundt. Jeg har lagt mærke til dette også sker, når jeg samtidig holder knapper ned på tastaturet. Men er ikke sikker det kun forekommer under disse omstændigheder.
Jeg har haft prøvet at skifte musen med min gamle kuglemus. Det er nu på tide at nævne, at jeg har en MouseMan Wheel+ (Optical). Problemerne opstår også mens jeg benytter mig af min gamle mus.
Tastaturet ser faktisk også ud til at lave vrøvl, og jeg kan fortsætte med at gå i den sidste retning jeg trykkede. Altså bevæge mig rundt, uden jeg selv holder nogen knapepr nede.
I bund og grund kan jeg sommetider mærke, at jeg ikke har 100 % kontrol over hvad jeg foretager mig når jeg spiller. Det er som om der opstår en slags forsinkelse mht. tastaturet, og musen, ja den gider nogengange bare ikke at dreje rundt.
Hvad kan problemet være? Har nye drivere fra Logitech, og cs har været re-installet. Desuden kører jeg Windows XP.