S: Zepto Znote 4200

  • Centrino ™ Teknologi 1,8 GHz Intel Pentium 400 2MB cache
    15" SXGA TFT Skærm (1400x1050)
    Kingston 1024 Mb DDR (2x512) MB PC3200
    Hitachi 80 GB 8MB cache 5400 Omdr.
    ATI Radeon 9700Pro Grafikkort med 128 MB DDR RAM
    DVD-RW Dual +/- til Znote 4XXX (8x4x4/24x16x8)
    Windows XP Pro DK
    3 x USB 2.0 Porte, 1 x Firewire 1394
    DK (Dansk) Tastatur Znote 4xxxx
    Parallelport, Lyd ind og udgang
    Infrarød port, indbygget SD kortlæser
    Intel 802.11g 54Mbit trådløst netværk, 10/100Mbit netværk
    TV-Out (S-VHS) , 56K modem
    Umates Medio Pro 1.kl læder bæretaske


    Den er godt vedligeholdt og alt virker på den som det skal, den har aldrig været
    til reparation før. Grunden til at jeg sælger den er fordi jeg har fået mig en
    ny som jeg ikke skal bruge så meget og den behøver ikke at være så stor som denne. Der medfølger også en taske til den. Alt original software medfølger selvføgelig som jeg fik med til den.


    Byd løs.

  • Quote

    Originally posted by TwinX
    hvor lang tid holder batteriet?


    Kan sagtens holde 4 timer. Selvf. mindre hvis det er med gaming :) MEn surf og andet skrivearbejde og andre ting, sagtens 4 timer.

  • lol 10k under ny pris det skal du sgu ikke regne med han sælger den for, kan du ikke sætte et HBO

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Hmmm 4000. Hehe. Argh prøv lige at tænke dig om lille ven. Den koster 14k og du byder 10 k under ? Realistisk eller hvad.


    Nej sætter ikke HBO på den. For så ender tråden med at nogle klog hoveder kommer og siger:


    "Tror du selv du kan få det for den".


    Så nej.

  • 14k? Tror nu ikke lige, at den ville koste 14k, hvis man koebte den idag ;).. Nok naermere en 10 stykker :D

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Originally posted by Nn|^
    Den kostede 14.000 fra ny. Har ik sat en pris på den. I byder bare :)


    HA ha ha!
    14K for den.
    Min koster 15K.
    Tror vist du er ved at røvrende et par Tweak brugere. :pokey:

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Quote

    Originally posted by Pejsen


    Han taler jo for fanden i datid... Så læs dog hvad der står inden du går amok. :idea:


    Går heller ikke amok. Skulle bare lige prikke lidt til ham. Kan godt se den kan misforståes. Var ikke sådan ment.
    Ville bare sige til ham at selvom en Fiat "skrotplads" kostede 100.000.- i år grønlangkål. Så skal han stadig gå efter dens nuværende værdi. Man kan jo ikke bruge den gamle værdi til noget.
    Hvis han nu var hoppet på Zepto og havde sammensat en maskine med samme krav, og derefter havde aflæst dens nuværende værdi. Så havde han noget han kunne gå efter.
    Pejsen er jo ikke ukendt på Tweak. Han ved godt vi ikke kan bruge en gammel ny pris til en s... (ups. øhhh GULEROD). ;)

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Quote

    Originally posted by jegerennubbe
    8


    Byder du 8.000 eller hvad ? :)


    Jeg har aldrig sagt at jeg vil have bærbaren til 14.000 da jeg udemærket godt ved det er usandsynligt. Det andet er, til jer som nu ikke tror på den koster det ja så får man altså en kvitt. med det hele på samt hvad den er "støbt og sammensat" af. Så er det på plads.


    Jeg vil ikke bytte, da jeg som skrevet har fået en ny.
    Og det med at røvrende en tweak bruger ønsker jeg heller ikke nej. Kan godt være jeg er newbie og ja, hvad der ellers skal til for at kalde mig men jeg har handlet med folk fra oc.dk og hol.dk og jeg har kun fået positive kommentarer af folk jeg har handlet med og de har sat et godt ord ind for mig. Men selvf, tro hvad I (du) vil :)

  • Quote

    Originally posted by SShadowS


    Går heller ikke amok. Skulle bare lige prikke lidt til ham. Kan godt se den kan misforståes. Var ikke sådan ment.
    Ville bare sige til ham at selvom en Fiat "skrotplads" kostede 100.000.- i år grønlangkål. Så skal han stadig gå efter dens nuværende værdi. Man kan jo ikke bruge den gamle værdi til noget.
    Hvis han nu var hoppet på Zepto og havde sammensat en maskine med samme krav, og derefter havde aflæst dens nuværende værdi. Så havde han noget han kunne gå efter.
    Pejsen er jo ikke ukendt på Tweak. Han ved godt vi ikke kan bruge en gammel ny pris til en s... (ups. øhhh GULEROD). ;)


    Så er vi helt enige.