Bedste PC spil...

• Inden jeg lige laver min liste, vil jeg sige at jeg ikke har sat mine top-spil på listen, da final fantasy-serien er endelang :) men syv'eren ligger på førstepladsen.

#1 Final fantasy serien. Holder helt igennem med deres fantastiske story-lines.
    #2 Lineage II (kun så længe private gratis servers er involveret)
    #3 Diablo 2 (Ikke at jeg spiller det mere, men har gjort det så meget at det burde nævnes som i hvert fald nr. 2
    #4 CS (spiller heller ikke dette spil mere, dog sjovt i ny og næ)
    #5 Elasto mania

• Tja, underholdning/ tidsfordriv eller lærer vi lidt mere hver gang?
    1. CS: source
    2. Hjerterfri
    3. Joint ops, Typhoon Rising
    4. Kabale
    5. DF; Task force dagger.

Jo. vi har da allesammen brug for at koble fra: om det er fra studier, lektier, eller oplevelser på jobbet gør såmænd ingen forskel.
    Vors hjerne har brug af at kunne tænke "anderledes" end det vi gør i hverdagen, for at kunne afstresse.
    Så bliv endelig ved at GAME derudaf!!!!! :finger:

[SIZE=7]MOBO: ASUS M2N-E
    4Gb. GEIL DDR2 ram * AMD Dual 3800+
    ASUS EN9600 GT
    MAXTOR 120 Gb / SAMSUNG SP 120 Gb SP1213C
    Logitech G5.10 optical laser inputs
    NEC DVD Writer
    1.32G/532 LAN[/SIZE]

• 1:HL2
    2:WoW
    3:Far cry
    4:Red alert serien
    5:Battlefield serien

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

Rettet en gang, sidst af Karse ().

• Hva syns du om det? Var vild med 1'eren, men gider ikk smide penge efter 2'eren med mindre det har en høj holdbarhed...

Originally posted by KarGa

Hva syns du om det? Var vild med 1'eren, men gider ikk smide penge efter 2'eren med mindre det har en høj holdbarhed...

Er kommet til 5. Ø. og grafikken er meget flot, men det kræver mere end jeg lige regnede med af computeren, især når du kører 1600*1200 som mig.

Men spillet er meget ensformigt desværre, og hvis man går efter at imponere modstanderen og ikke vil føre krig, kan det tage utrolig lang tid. også virker det også som om ens monster er utrolig dumt, den kan f.eks. ikke gå igennem to bygninger det ligger ved siden af hinanden, men den kan godt springe over en 20 meter høj mur.

Men spillet er fedt nok, men lån det af en ven hvis du kan eller skaf det på en anden måde, før du bruger penge på det.