Har lagt mærke til at nogle herinde spiller Planetside.
Er det pengene værd? Jeg mener, udover selve spillet skal man jo abonnere, for overhovedet at bruge serverne. Det er ihvertfald hvad jeg har læst mig til, indtil videre
Har lagt mærke til at nogle herinde spiller Planetside.
Er det pengene værd? Jeg mener, udover selve spillet skal man jo abonnere, for overhovedet at bruge serverne. Det er ihvertfald hvad jeg har læst mig til, indtil videre
du kan hente en 7-dages prøve version her: http://www.fileplanet.com/files/120000/127374.shtml , den fylder dog 1.4 gigabyte.
den demo syntes jeg er total belastende. jeg hentede den for et par måneder siden og der kunne jeg ikke få den til at skrive @ og så slettede jeg den igen.
Jeg har også overvejet at hente demoen, men ville gerne høre fra nogle brugere af spillet
Jeg har spillet det i nogle uger snart, syntes da det er et okay spil, måske lidt trivielt nogle gange.. men hva fan det er CS vel også ... er ellers ikke selv den stor fan af sådanne spil.... men okay spil ellers
QuoteOriginally posted by Avartar
Jeg har spillet det i nogle uger snart, syntes da det er et okay spil, måske lidt trivielt nogle gange.. men hva fan det er CS vel også ... er ellers ikke selv den stor fan af sådanne spil.... men okay spil ellers
Skal man abonnere for at bruge serverne?
QuoteOriginally posted by Torque
Skal man abonnere for at bruge serverne?
Mener bare du skal melde dig ind som medlem
Ja man betaler et gebyr pr. md. for at spille.. tror det er 11$
Syntes at det er for latterligt hvis man skal betale 11$ hver måned! Man har squ da købe spillet! Kan ikke se nogle grund til at man skal betale noget hver måned. ligesom Anarchy Online. For latterligt!
tja det kan der være noget om.
Men vil sq gerne betale til det fordi:
1: evt. bugs bliver rettet inden for 24 timer (for det meste) så når man starter spillet henter den lige den nye patch selv.
2: Der sker løbende nye ting i spillet (nye units.. nye kontinenter osv.) vi kan vel huske kuldesejleren Diablo2 hvor blizzard havde så travlt med andre projekter at de patch der skulle laves blev udskudt gang på gang.
Jeg har før hen også været modstander af md. brugerbetaling på spil (tror nok det var Ultima Online der var det første), men jeg kan se nu at det er vejen frem.
QuoteOriginally posted by Glade Mormor
Syntes at det er for latterligt hvis man skal betale 11$ hver måned! Man har squ da købe spillet! Kan ikke se nogle grund til at man skal betale noget hver måned. ligesom Anarchy Online. For latterligt!
Jeg er 50% enig.... Syntes at det er fint nok at man skal betale hvis man får noget for pengene, men syntes at 11$ er for meget.
Ja 6$ havde nok været mere fair.
ps: man kan godt nok købe mange Lange Jan for 11 $ hehe
QuoteOriginally posted by Avartar
Ja 6$ havde nok været mere fair.
ps: man kan godt nok købe mange Lange Jan for 11 $ hehe
Yes....
Hva med fileplanet? der ska man da bare melde sig ind som medlem og så henter man bare et program der hedder steam og så skulle man vist kunne spille cs ligså tosset man vil...
Ret mig hvis jeg tar fejl
QuoteOriginally posted by cla
Hva med fileplanet? der ska man da bare melde sig ind som medlem og så henter man bare et program der hedder steam og så skulle man vist kunne spille cs ligså tosset man vil...
Ret mig hvis jeg tar fejl
CS er ikke just Planetside....
QuoteOriginally posted by GrillRotten
CS er ikke just Planetside....
Sry my bad men så kun lige det med cs som var nævnt
Sry my bad men så kun lige det med cs som var nævnt
He he.... Ja, man ser det man vil se.... .... Kender fornemmelsen....
Ja det er garenteret det, sidder jo selv uden planetside
Ja det er garenteret det, sidder jo selv uden planetside
He he... me2..... Gider hverken det eller CS....