Nåå ville da lige høre hvor langt i var nået...
Vi er kun lige gået igang... Vi har lige transfered til trollbane for 1 måned siden... Og kravene er de samme for alle servere Lidt lamt IMO
Men hvor langt er i da nået med det?
Nåå ville da lige høre hvor langt i var nået...
Vi er kun lige gået igang... Vi har lige transfered til trollbane for 1 måned siden... Og kravene er de samme for alle servere Lidt lamt IMO
Men hvor langt er i da nået med det?
Vi er i gang med at grinde de skod mobs i Silithus nu her for at kunne være med til at åbne, vi er guild nummer 3 der har taget Broodlord.
Denne side er også ganske god til at følge med http://www.m3arts.com/aqdata/index.php
Vi har slået broodlord og slået de 12000 bugs i siliyhus nu. har kommet et godt stykke i de nyye quests der er kommet. slået dr weevil ihjel :p fået dender Dragon dummie bog osv
Vi har nakket Eranikus.. eller hvad hans navn er... Vi har det blå fragment, og den grønne.. Mangler kun at BWL resetter så vi kan få den røde fra Vael.. Så skulle vi kunne restore det scepter... Men mangler lige at grinde noget endnu
vi hjælper vores servers bedste guild med at farme lorte bugs i silithus, så vi er nok lidt bagefter på dragonmaw
Vi fik også lige tæmmet eranikus hehe... men tror det hele bugede. ved 20%...tja han despawnede.. det var nok ikk hans tid endnu
så vi ved ikk helt hvad der ska ske nu.. Tyrande kom ikk engang
jeg ninjaede broodlords hovede så nu er jeg på skideren ang. den lorte q ikke andre der vil have det pis hoved i guildet nu efter de har læst lidt på questen , vi får nok et drop til i løbet af ugen så håber vi der er en anden der vil tage over
ja jeg ved det jeg er en NOOB