Så har vi endelig fået vores totem, nu bliver det jo EZ mode;)
Man forstår egentlig godt hvorfor mange alliance guilds har det så let
Så har vi endelig fået vores totem, nu bliver det jo EZ mode;)
Man forstår egentlig godt hvorfor mange alliance guilds har det så let
A'hva?
Totem? Jeg har masser af totems (shaman)
Hvad tales der om her? =)
Tranq air totem, -20% aggro
ghetto salvation
Det er så plat...
VIRKELIG skidt IMO...
Det er bare så lamt... MANGE horde guilds har downed nefarion... Og så skulle paladiner vel også have windfury?
Eller hvornår stopper det? Som om shamans ikke er gode nok i forvejen?
Synes det er lidt tyndt af Blizz det der...
QuoteDisplay MoreOriginally posted by købkøb
Det er så plat...
VIRKELIG skidt IMO...
Det er bare så lamt... MANGE horde guilds har downed nefarion... Og så skulle paladiner vel også have windfury?
Eller hvornår stopper det? Som om shamans ikke er gode nok i forvejen?
Synes det er lidt tyndt af Blizz det der...
Ja fordi Windfury hjælper virkelig på ens PVE!!
Nej der er en forskel på -33% Threat som Pala's har. Tror ikke der er mange Horde guilds der ville vælge Shamans frem for Pala's (PVE)
QuoteOriginally posted by Houdinibabz
Ja fordi Windfury hjælper virkelig på ens PVE!!
Nej der er en forskel på -33% Threat som Pala's har. Tror ikke der er mange Horde guilds der ville vælge Shamans frem for Pala's (PVE)
30% -_-
gogo windfury 30% extra dps
desuden er dpsen væk når der er pally shout ved nef, som om det ikke skulle tage langtid nok at downe nef for alliance
WF totem gir ikk 30% mer dps lol
gad godt se hvordan hunters/mages/warlocks får gavn af WF totem
well, min info er kun fra en gut i massive -_-
[edit] paff, sef giver WF ikke casters + hunters 30% extra dps
QuoteOriginally posted by CarStone
WF totem gir ikk 30% mer dps lol
gad godt se hvordan hunters/mages/warlocks får gavn af WF totem
Synes sq stadig det er lamt sådan at kopiere det... Det er jo ikke et ret stort problem kan man jo se... Hordes downer nef overalt... Og nu i 1.9 er der enda aggro reduction enchant...
Synes bare det er lidt tamt...
Så burde palas da også få et eller andet sjovt vel? Måske en eller 2 shocks? Eller også kan vi bare gøre dem 100% ens... Så stopper folk vel med at wine over den ene er IMBA over den anden...
WF bliver ikke brugt ret meget på raids. rogue vil ha agi, da de nemt vil kunne overagro hvis WF procer på et forkert tidspunkt.
allys har altid været bedre til PvE end horde ( fear ward fx. ) pallys kan cure alt og så priests ikke skal gører det.
at horde har fået nakket nef mange flere gange end ally tyder mere på at de hardcore spillere vaglte at spille horde.
-20% agro tror jeg bliver rigtigt godt både for healers og mage / warlocks især nu hvor aq som nok skal blive hårdt at komme igemmen.
jeg kan ikke se logiken i at allience skal være bedre til PvE end horde, eller at horde skal være bedre end allys.
shamans nye totem er et air totem,det er WF og agy osse, det er jo kun et totem de kan bruge af gangen i air, hvad vil du bruge i pve nemli -20 %threat så nu mister de faktisk dps hehe
pala kan stadig buffe alle
Hvad er det for noget pis med at gøre WF til gude totemen. På de fleste bosses i BWL er der jo ingen der gør eller gjorde maximum skade (horde) da vi ville pulle aggro så.
Og lige for at gøre noget klart så er WF= 20% chance for et extra hit (white damage).
DVS. 1/5 mere hvid damage, når man dertil adder abilities bliver det nok en 12-13% mere damage. Hvilken der i forvejen ikke blev brugt på andet end MT for at give ham bedre aggro...
Det er ligemeget om man bruger det eller ej... Det er mere at man har mulighed for at gøre det...
Og du siger at de kan fjerne alt, men de kan ikke fjerne curses/poisens... Det tror jeg der blir meget af i AQ
Det er bare tamt synes jeg... Ej nu er det unfair at pala har 1 ting... Så gir vi shaman det samme.. Men ikke omvendt?
Synes bare der er mange ting... Feks i AV der har horde high ground i ca 80% af banen...
Og war effort for AQ... I skal samle andre resourcer måske lidt sværere men det er kun 1.4 millioner... Mens alliance skal samle 2.4 mill... Det er da lamt...
IMO er det eneste gode alliance har lige PT er nok dwarf fear ward og så Salvation... Ellers er det bare lidt sølle ting IMO...
jeg synes bare det er lamt at den ene side har bedre skills til pve / pvp end den anden side. jeg synes man skulle ha samme mulighed ( eller næsten ) som den anden side.
AQ war, har de nok kigget på hvad der er flest af på alle serverne og da der er flest allys skal de samle mere. men imo er det klamt. fx på servere med 80% allys 20% horde eller omvendt, vil aldrig komme ind i aq de skulle lige checke hver server og se hvad der var mange af og hvor mange der spillede på den.
Mht AQ, ja... spiller på nok den fjerde lavest befolkede server. og vi skal samle det samme som servere med 5 gange fler end os skal.... heldigvis er vi næsten færdig med scepteret.. så kan vi måske fokusere på war effort