ny barton/Kan ikke spille spil ??

• hej igen

jeg har fået monteret min nye barton 2500+ men når jeg skal spille fryser billedet med det samme jeg starter spillet, jeg har installeret den nyeste nvidia driver, det hjalp ikke , er der noget andet man skal gør efter man har fået ny processor. ??

pfh tak

Originally posted by jankes
    hej igen

jeg har fået monteret min nye barton 2500+ men når jeg skal spille fryser billedet med det samme jeg starter spillet, jeg har installeret den nyeste nvidia driver, det hjalp ikke , er der noget andet man skal gør efter man har fået ny processor. ??

pfh tak

Først og fremmest skriver man sine specs - så vi har en bedre chance - end en snebold i helvede - for at hjælpe.... :rolleyes:

Originally posted by WizZarD

Først og fremmest skriver man sine specs - så vi har en bedre chance - end en snebold i helvede - for at hjælpe.... :rolleyes:

Lyder fornuftigt - ellers et fint signaturbillede 8) du har kreeret ;)

Lyder fornuftigt - ellers et fint signaturbillede 8) du har kreeret ;)

Takker - fulgte jo lige lidt med i den tråd omkring size på signatur - og så kunne jeg jo lige så godt prøve noget nyt - lidt surt at min lille ven bliver så utydelig....... ;);)

• ja det kan jeg godt se mhs. til signature tak, er til føget nu.

jeg har skiftet min processor den gamle var en XP 2400+ ( 2000 mhz ) og det kørte upåklageligt der, efter jeg har skiftet til barton 2500+ vil mit spil ikke køre mere kun et par minutter så fryser spillet totalt, jeg har efterfølgende op datert min Nvidia driver til den nyeste det hjalp heller ikke, og jeg har trykket på auto configurer i spillet, det hjalp lidt men den fryser stadigværk efter et par min. ved i om der er noget andet man " plejer" at gøre efter man har skiftet processor, jeg ved at den har støre båndbrede men ellers ...., den køre iøvrigt normalt bortset fra når jeg skal spille det kan den ikke lide ;(
    når jeg trykker på auto configurer under programmer EA games spearhead, så kommer det tekst op som jeg har skrevet i min signature, kan det være rigtigt at video mem range skal stå på 64 ! når mit grafig kort har 128 ? ( der har altid stået 64 det er ikke noget der kommet efter jeg har skiftet processoren )

Pfh tak

• Ja, kan være du skal have bedre køling på den nye processor.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Originally posted by WizZarD

Takker - fulgte jo lige lidt med i den tråd omkring size på signatur - og så kunne jeg jo lige så godt prøve noget nyt - lidt surt at min lille ven bliver så utydelig....... ;);)

Forresten - Jeg synes nu han er "cute" 8) også i small :)