Jeg er ved at være godt træt af at næsten hver gang jeg "exit´er" wow altså bare tykker ESC og så at jeg trykker så den lukker med det samme.. så crasher/fryser den bare..!røvirrerende..! håber at der er en som ved hvad jeg kan gøre...
Comp crasher når jeg lukker...
-
-
Det er et kendt problem, og blizzard er godt klar over det.
(så det vidst et sted på blizz forum)
-
Originally posted by Agravex
Det er et kendt problem, og blizzard er godt klar over det.(så det vidst et sted på blizz forum)
okay, så kan jeg ikk rigtigt gøre noget ved det eller hvad..? -
Lige et lille fif niller: Denne thread skulle noget være postet i "Hardware & Tilbehør" Da der ikke er så mange der tjekker WOW forummet.
Nå men tilbage til topic, har du tjekket dine temps ?
-
Det er et kendt problem, og blizzard er godt klar over det.(så det vidst et sted på blizz forum)
Så må de da komme med en patch en dag ?
-
jamen det er kun i wow... såå...hverken i bf2, cs:s, collin mcrae rally 04 eller nogle andre spil såå...!
og desuden, hvis jeg havde lagt den i det forum som du forslog så ahvde jeg jo fået skider over at have lagt den i det forkerte forum jo... -
Har det samme problem... Og som niller siger, så ved blizzard det godt og arbejder på det... Tror desværre ikke der er meget at gøre..
-
okay.. sådan noget skod %##&@#¤%#!!¤ spil..!
-
Havde samme problem engang for lang tid siden, jeg orkede ikke at fifle med forskellige drivers osv. så jeg provede en god gammeldags formatering og det kom problemet til livs.
-
Originally posted by ekkedude
Havde samme problem engang for lang tid siden, jeg orkede ikke at fifle med forskellige drivers osv. så jeg provede en god gammeldags formatering og det kom problemet til livs.
okay..`? -
Jeg havde det samme problem...jeg fjernede WoW og lagde det ind igen så virkede det
-
jeg hade også det problem længe men så skiftede jeg fra 512mb ram til 1024mb, siden har der ikke været noget
-
vil også mene der er forlidt ram
men niller du fik da bestildt de nye ?
-
så burde de da komme med en patch -
ja det er noget med rammen at gøre.. og for hver addon du installerer blir der mere for hukommelsen at holde styr på... men det er jo næsten logik..