Fast and Furious 3: Tokyo Drift

  • Quote

    Originally posted by origin


    ja og de er lavet af plastik :))


    Det er alle japanere sku da :))


    Og skal bestemt ikke bruge penge på at se filmen. Synes F&F (nu, trilogien) er noget hø. Det er da god action, men helt ærligt.. de biler.. og så de der meterlange stikflammer fra udstødningen, og den indsprøjtnings-agtige lyd der kommer når de bruger lattergas. Det er jo til at pisse i bukserne af grin over.
    Og så Vin diesel.. og ham pretty boy - For slet ikke at nævne Michelle Rodriguez.. Jeg får ticks hver gang hendes grimme fjæs dukker op på skærmen.

  • Quote

    Originally posted by Carlsen


    Det er alle japanere sku da :))


    Og skal bestemt ikke bruge penge på at se filmen. Synes F&F (nu, trilogien) er noget hø. Det er da god action, men helt ærligt.. de biler.. og så de der meterlange stikflammer fra udstødningen, og den indsprøjtnings-agtige lyd der kommer når de bruger lattergas. Det er jo til at pisse i bukserne af grin over.
    Og så Vin diesel.. og ham pretty boy - For slet ikke at nævne Michelle Rodriguez.. Jeg får ticks hver gang hendes grimme fjæs dukker op på skærmen.


    vi 2 bliver nød til at se FATF sammen på et tidspunkt.. det vil jeg gerne se :))

  • Quote

    Originally posted by origin


    vi 2 bliver nød til at se FATF sammen på et tidspunkt.. det vil jeg gerne se :))


    Hehe ellers tak. Så vil jeg hellere bindes til en elektrisk stol i et vandfald og se samtlige afsnit af Days of our lives, mens lynene rister mit glødene korpus og hængebugsvin spiser mig levende, fra fødderne og opefter.


    Michelle! DØ!


    Okay.. stille og rolig nu.. puha.


  • HAHA føj du syg..

  • AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Carlsen
    Hehe ellers tak. Så vil jeg hellere bindes til en elektrisk stol i et vandfald og se samtlige afsnit af Days of our lives, mens lynene rister mit glødene korpus og hængebugsvin spiser mig levende, fra fødderne og opefter.


    Nemlig :9xo


    Skal det være, så skal det være Gone In 60 Seconds med Angelina Jolie ... Miav ... :T

  • Quote

    Originally posted by Carlsen


    Nu jeg lige tænker over det..
    Så går 1½ times FATF sku nok an alligevel :))


    hehe tænkte det nok :P

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Nemlig :9xo


    Skal det være, så skal det være Gone In 60 Seconds med Angelina Jolie ... Miav ... :T


    Kunne det være en pickup-truck?

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-