Hvad bliver hutigst forældet? PSP vs. Xbox 360.

  • Hvad bliver hutigst forældet?


    Gerne giv begrundet svar.


    Ved nemlig ikke hvad jeg skal købe.

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Quote

    Originally posted by Aagaard1000
    Hvad bliver hutigst forældet?


    Gerne giv begrundet svar.


    Ved nemlig ikke hvad jeg skal købe.


    PSP - no doubt.. X360'ern kommer sikkert til at være der i en del år, før der kommer noget nyt!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Det er jo 2 vidt forskellige ting vi snakker om her..


    Tror nu Xbox 360'eren vil få flere konkurrenter i den nærmeste fremtid end PSP'en vil..


    Synes ikke jeg har hørt om andre kommende håndholdte lige pt..

  • Aner det ikke. Man kan ikke rigtig sammenligne dem.


    XBOX360 har da flest kræfter, men den er så heller ikke håndholdt. Så at sige PSP'en bliver hurtigere forældet på basis af ydelsen er ikke helt korrekt. For selvom en PSP ikke kan matche en 360'er i ydelse, er den stadig nummer 1 når det kommer til ydelse på håndholdte enheder. Og derfor er den efter min mening mest fremtidssikret på dét marked.


    De to konsoller skal jo ikke afvikle de samme typer spil, og er netop på to forskellige markeder.


    Det ville være mere relevant at sammenligne 360'eren med PS3, da de to maskiners hardware og især spillenes grafiske niveau bedre kan sammenlignes.


    Jeg er sikker på at der et godt stykke i fremtiden vil blive udgivet spil til både 360 og PSP. Du kan slet ikke sammenligne de to.

  • psp ryger først..


    der kommer måske ikke mange andre håndholdte, men heller ikke mange mennesker der har håndholdte som en favorit mere fordi de vil have en lidt større skærm og bedre styre egenskaber... Dog så kommer Nintendo med Verdens mindste håndholdte, og verdens bedste lcd skærm i den størelse..




    men xboxen tror jeg også ryger hurtigt pga de 2 kommende maskiner, Venter selv spændt på de 2.. en ps 3 og en Nintendo Revolution(som kommer til sommer, og er den første nintendo som er bagud kombatible, så alle gamecube spil kan spilles der på(IMO GULD VÆRD)) hehe men jeg er selv nintendo fan.. men tror stadig PS 3 kommer til at slå xboxen... :)


    edit: hvis det er om hva du skal købe, så ville jeg stå til xbox... da jeg ikke kan lide og game på håndholdte da du ikke for nok styreegenskaber og nok overblik :D meget bedre med en stor skærm federe spil og større muligheder :D

  • Quote

    Originally posted by Asus3
    Tarantula har ret PSP er færdig der er flere der har ventet på xbox end på psp.... :finger:


    Igen, så kan de ikke sammenlignes. Det er to forskellige markeder. PSP'en skal sammenlignes med de håndholdte alternativer der findes, og 360 skal sammenlignes med de stationære.

  • Quote

    Originally posted by Firedog
    edit: hvis det er om hva du skal købe, så ville jeg stå til xbox... da jeg ikke kan lide og game på håndholdte da du ikke for nok styreegenskaber og nok overblik :D meget bedre med en stor skærm federe spil og større muligheder :D


    Igen, det er to helt forskellige produkter. Jeg ville slet ikke købe en PSP for at erstatte min PC eller konsol som spillemaskine. Det er udelukkende for at kunne spille på farten. Hvis man køber en PSP for at sidde hjemme i sofaen og spille, har man da for mange penge. For man får mere smæk for skillingen (samt stor skærm og alt det der) med en stationær.

  • Det kunne jo tænkes at han måske mente den kommende PS3, hvor jeg no doubt ville sige at XBOX 360 ville blive forældet.


    Men hvis vi snakker om PSP og Xbox 360 - PSP måske, svært at sige jeg spiller da stadig på min gamle grå og meget tunge gameboy.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Originally posted by Carlsen


    Igen, det er to helt forskellige produkter. Jeg ville slet ikke købe en PSP for at erstatte min PC eller konsol som spillemaskine. Det er udelukkende for at kunne spille på farten. Hvis man køber en PSP for at sidde hjemme i sofaen og spille, har man da for mange penge. For man får mere smæk for skillingen (samt stor skærm og alt det der) med en stationær.


    yep men nu ville han jo vide det.. og som jeg skriver så er psp'en også kun til lange ture osv ferie turer osv.. jeg gider i hvert fald ikke spille på mini skærm når er hjemme med et tv eller PC skærm..

  • Quote

    Originally posted by Firedog


    yep men nu ville han jo vide det.. og som jeg skriver så er psp'en også kun til lange ture osv ferie turer osv.. jeg gider i hvert fald ikke spille på mini skærm når er hjemme med et tv eller PC skærm..


    hvor?

  • Quote

    Originally posted by Carlsen


    hvor?


    lol true !!! jeg troede jeg havde skrevet det i slutningen af tråden.. men sorry..


    jeg mener nu også selv at den kun er til lange ture som ferie eller noget,, jeg har mig selv en Gameboy Advanced.. og gav min bror en Nintendo DS før sommerferien... og den bliver da heller ikke brugt til andet end til lange ture.. :D