Hvad fik i så i gaver?

Originally posted by origin

gjorde jeg faktisk ik :P min mor har i mange år samlet alle mulige ting til mig, glas, bestik, skål.. ALT muligt som jeg så fik da jeg flyttede :)

Det er sku også rart, hvis man nu ikke har så mange penge når man skal til at flytte :D Men så er det godt vi har Ikea :clap:

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

Originally posted by AbeTis

Det er sku også rart, hvis man nu ikke har så mange penge når man skal til at flytte :D Men så er det godt vi har Ikea :clap:

hehe var skam også i ikea ;) har en veninde i århus, så tog derind med hende :)

hehe var skam også i ikea ;) har en veninde i århus, så tog derind med hende :)

De har også mange gode ting, til nogle billige penge :cheers:

-Friedrich Nietzsche-

De har også mange gode ting, til nogle billige penge :cheers:

det har de nemlig.. RIGTIG mange fede ting :D skal også derop engang igen når jeg får penge, de har mange ting jeg gerne vil ha i stedet for min grimme reol

Originally posted by ZeroKill3r
    jaja da :) ... Anyways, tror sq jeg smutter i seng, skal i byen imorgen med nogle venner, man ved sq aldrig hvad vi finder på :) ...

Men tror da lige jeg vil ned og se hvad der er på de frække kanaler først :razz:

Butikkerne har lukket imorgen, bare til din orientering :$

-Friedrich Nietzsche-

det har de nemlig.. RIGTIG mange fede ting :D skal også derop engang igen når jeg får penge, de har mange ting jeg gerne vil ha i stedet for min grimme reol

hehe, ja.. Har selv "mange" hyler, reoler fra Ikea.. herre fede :D

-Friedrich Nietzsche-

hehe, ja.. Har selv "mange" hyler, reoler fra Ikea.. herre fede :D

yeah tror jeg gerne.. hmm ret skod med min printer, der mangler et usb kabel :boxed: håber det ligger hjemme ved de gamle

yeah tror jeg gerne.. hmm ret skod med min printer, der mangler et usb kabel :boxed: håber det ligger hjemme ved de gamle

hehehhe, de koster sku da heller ikke særlig meget nu til dags?

-Friedrich Nietzsche-

• ... Btw, når vi lige er ved butikker, nogle der ved om biografer har åben imorgen (idag) ? .. Har nemlig en der bomber mig med sms'er om at tage ind og se Narnia (desværre) ...

Edit, Når fandt ud af hun har fribilletter, så gør det sq ikke noget, selv når det er Narnia :)

... Btw, når vi lige er ved butikker, nogle der ved om biografer har åben imorgen (idag) ? .. Har nemlig en der bomber mig med sms'er om at tage ind og se Narnia (desværre) ...

Det har de, de har altid åbnet. Altså søndage og helligdage

-Friedrich Nietzsche-

IMO. lidt latterligt, regler som søndagsloven og helligdage, burde sq også gælde for dem. Men på den anden side, jeg klager ikke.

Det kommer vidst an på hvor meget de tjener på et år.

Det er noget med at dem der tjener under 15 mill. om året, må holde åbent om søndagen, og dem over skal holde lukket.

Selvom jeg tvivler på at Biocity tjener under 15 mill. om året..

-Friedrich Nietzsche-

• Mener faktisk det er at hvis man har en omsætning på over 3 millioner om året, må man kun holde åbent om søndagen et hvis antal gange om året. Kan sq ikke huske det. Who cares anyway.

Mener faktisk det er at hvis man har en omsætning på over 3 millioner om året, må man kun holde åbent om søndagen et hvis antal gange om året. Kan sq ikke huske det. Who cares anyway.

Det jo det :D

-Friedrich Nietzsche-

• Så fik jeg mine 2 sidste gaver.

Et par silke underbukser.

En Hugo Boss deo som skal byttes.

og 500kr mere :)

Att: Hardstyler / Abetis

Mine forældre har ikke så sygt mange penge, vi har ikke mangel på noget sådan rigtigt. Så de giver det man ønsker sig + lidt mere :)

• er det 5000 eller 500 kroner du har fået?

MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1