• Quote

    Så kom endelig den længe ventede fortsættelse af Quake serien på gaden, nemlig Quake 4. Det første Quake spil blev lanceret i 1996, og efterfølgeren Quake II blev sendt på gaden i 1997. To år senere kom Quake III Arena, men da dette hovedsageligt var udviklet til multiplayer, blev det ikke lige så stor en succes som de to foregående udgivelser.


    Det var noget af en påstand. Hvor har du denne viden fra?


    Btw. Udemærket anmeldelse :)

  • Lyder som noget jeg vil anskaffe mig :)


    Q4 er en underlig størrelse, fedt spil, knap så fed grafik... - Spiller i højeste settings, diverse sider skriver det er tungt, kan jeg simpelthen ikke se det er... - Har ikke oplevet et eneste fps drop som var uacceptabelt i spillet, selv med stock clocks på gfx... - Det er ik' engang så tungt som CS:S

  • Jeg bygger min påstand på samtaler med mange af mine venner, der delte samme mening med mig om, at Quake III Arena burde være et singleplayer spil, fremfor en omgang multiplayer lir. :P


    Især da der er gået alt for mange år i historien der linker Quake II og Quake 4 sammen. Det er muligt at Quake III Arena solgte godt, men jeg kender desværre bare mange gamere der var meget skuffede over at det ikke var en fortsættelse til Quake II.


    Tak for de rosende ord btw. :9xo

  • Quote

    Originally posted by Expendable
    Jeg bygger min påstand på samtaler med mange af mine venner, der delte samme mening med mig om, at Quake III Arena burde være et singleplayer spil, fremfor en omgang multiplayer lir. :P


    Især da der er gået alt for mange år i historien der linker Quake II og Quake 4 sammen. Det er muligt at Quake III Arena solgte godt, men jeg kender desværre bare mange gamere der var meget skuffede over at det ikke var en fortsættelse til Quake II.


    Tak for de rosende ord btw. :9xo


    Så er det da RIGTIGT underligt så mange Quake spillere ret hurtigt gik over til Quake 3 frem for den elendige grafik i Quake 2.
    Der gik ikke lang tid før Quake 2 serverne var tomme for spillere.

  • var det ikke noget med man kunne tage en test for at se om computeren kunne trække spillet? Kender nogle som har haft lidt problemer :P så ville det jo være lidt dejligt at være 100% sikker på at computeren kan klare det INDEN man går ud og køber det :)

  • Jeg respekterer din mening men er meget uenig. Jeg smed Doom 3 i skrældespandenen efter nogle timers spil. Jeg har aldrig opålevet noget så forudsigelig og dyster på en kedilig måde. Til gengæld elsker jeg Q4. Grafiken er meget bedre, den er meget mere varieret og jeg vil nominere den til et af de bedste spil jeg nogensinde har spillet - samme skuffe som Far Cry og Half Life 2. HL2 var meg værre iøvrigt for hjælpesoldater der stod i vejen hele tiden.
    Bare min mening og tak for en velskrevet artikel.

  • Tak for de rosende ord adennehy. Jeg vil give dig ret i, at Q4 er en MEGET stor forbedring i forhold til Doom 3, det beviser også bare at ID har fået lidt bedre styr på Doom 3 motoren.


    Vi har allesammen forskellig smag heldigvis, og det er rart, at gamere som dig ikke er enig i alt hvad jeg siger, for så kan fremtidige købere af spillet måske få et lidt mere nuanceret billede, end dét jeg tegner i anmeldelsen.


    :9xo

  • har ikke prøvet quake4, men det er heller ikke min type overhovedet...vil bare ikke håbe det minder om doom3.....for det var da et spild af penge...masser af flot grafik, som de så har pakket ind i skygger så man ikke kan nyde det.....håber tweak anmelderne sætter sig sammen og anmelder multiplayer spil også...BF2, COD2 osv....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Expendable
    Du er da gået til den alligevel. *lol* Jeg brugte lidt længere tid på det, men jeg havde også et par eksamener indimellem, så der var en periode, hvor jeg ikke fik spillet ret meget.


    :T

    NU lyver du vidst, da vi var forbi sad du vidst og gamede liiidt for meget, HAHA :D PWNED min ven :P


    rigtigt fed artikel Expendable, har ikke selv prøvet Q4, men lader tiden hvilke lidt på CoD2 som jegi kke håber er så dårligt som du sagde :ohmy:

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Quote

    NU lyver du vidst, da vi var forbi sad du vidst og gamede liiidt for meget, HAHA :D PWNED min ven :P


    Pis, busted... :)) He he, CoD2 er skam udemærket, det er bare som om magien fra de to foregående CoD spil er forsvundet, men det er nok bare mig... Desuden er banerne blevet ALT for labyrint-agtige, der er alt for få åbne pladser og landskaber i forhold til de to foregående udgivelser. Men det er bare min mening.

  • Quote

    Originally posted by Expendable

    NU lyver du vidst, da vi var forbi sad du vidst og gamede liiidt for meget, HAHA :D PWNED min ven :P[/quote]


    Pis, busted... :)) He he, CoD2 er skam udemærket, det er bare som om magien fra de to foregående CoD spil er forsvundet, men det er nok bare mig... Desuden er banerne blevet ALT for labyrint-agtige, der er alt for få åbne pladser og landskaber i forhold til de to foregående udgivelser. Men det er bare min mening.[/quote]Okay lyder ikke for godt :( elskede følelsen af at lægge og nærmest selv kravle 15cm under bragende MG42 maskingeværer håber jeg ikke CoD2 har mistet.

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition