Mangler Photoshop folk - Nogen der ka smække et billede over i et andet

• Er der nogen herinde der er gode til at smække ét billede oven i et andet? Ska bruge det til et projekt, hvor jeg ska vise hvordan resultatet kommer til at se ud... Har en væg :) og har et billede der ska den væg

Der er døre og andre tingester, der skal forblive på billedet af væggen, da de jo ikke kan males over :crazyeyes:

Tager billedet imorn, hvis der er nogen der melder sig.. Billederne bliver taget sådan at man kan se 2 af væggene, altså der bliver 2 billeder at redigere, med 1 billede på hver

• er meget nemt lavet lav det i 2 lag og slet de ting du ikke skal bruge.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• åben begge billeder

vælg det billede som skal ligges oven på det andet altså det med maleriet.

ctrl + a og ctrl + c

gå over i det andet billede

ctrl + v

vælg viskelæderet og sæt brug indstillinger med størrelse så den passer og hårdhed så blød som den kan og visk alt andet væk.

Det er den simpleste måde er bedre metoder men det der er den simple.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Hvordan ka jeg ramme lige præcis døren? Så ka jeg jo ligeså godt lave det i paint :)

Det ska jo se ud som om det er malet btw, så det ville se federe ud hvis der evt. også ku komme nogle effekter på, istedet for at et helt klart billede bliver sat på en væg med en præcis afskæring...

Men ka vi ikk lige holde os til topic og svar, hvis du gider gøre det? ;)

Originally posted by KarGa
    Billederne kommer først i aften desværre... Håber der er nogen, som er friske på at lave lidt aften arbejde :)

Jo da - skal bare lige se lidt "bal" først:
    Kan bare ikke vælge hvilken jeg skal se - dårlig planlagt spilletidspunkter. :))

Kanal5
    19:55 Fodbold: Real Madrid-Racing Santander, direkte.

ARD (TYS)
    20:15 Fodbold: Bayern München-Hamburger SV, 1/8-finale i den tyske pokalturnering, direkte.

ViasatSport1 (DK)
    20:40 Fodbold: Doncaster Rovers-Arsenal, 5. spillerunde i Carling Cup, direkte.

Men så er der jo det meste af natten - til at klare det i :9xo Hvis det sku' bli' nødvendigt. ;)

Originally posted by KarGa
    Ja så ka man self ikke have særligt mange billeder inde i én post :) Så i må overleve med min fortolkning af det jeg havde skrevet i et html dokument :crazyeyes:
    http://www.karga.dk/projektvæg/projectwall.htm

Lige et forståelses-? Er der nogen af billederne der skal på specifikke vægge ? Eller er der frit spil i bolledejen.
    Og der er 4 forsk. billeder - men vistnok 5 vægbilleder - el. har jeg overset et eller andet.
    Hov. Mangler lige det sædvanlige spørgsmål !
    Hvornår når skal de bruges ? forhåbenrkig ikke i morgen - vel ?

Originally posted by eNiTH
    Jeg ved ikke lige hvad du havde regnet med, de bitte små billeder på den store store væg? :))

Så fandt lige nogle billeder selv, det er ikke helt færdiggjort, bare lige for at se om det var sådan noget du mente?

http://img441.imageshack.us/my.php?image=wall22yh.jpg

Jeps! Det er præcis sådan noget jeg tænker på!
    Edit: Den dør du har ladet være, skal også males over - Det er bare en firkant i væggen, der er skruet til af en eller anden grund... :crazyeyes:

Originally posted by Bentzin

Lige et forståelses-? Er der nogen af billederne der skal på specifikke vægge ? Eller er der frit spil i bolledejen.
    Og der er 4 forsk. billeder - men vistnok 5 vægbilleder - el. har jeg overset et eller andet.
    Hov. Mangler lige det sædvanlige spørgsmål !
    Hvornår når skal de bruges ? forhåbenrkig ikke i morgen - vel ?

De skal bruges til en fremlæggelse imorn kl 13 ja

Det ska være fire sæsoner og vi snakker de sæsoner, som der står på billedet ;) Altså der skal f.eks. være Forår på elevatoren..

Edit: Til det med at det er til imorn.. Vores projektperiode har set således ud:
    Mandag: Gruppe inddeling og brainstorm.. Vi samler en masse løsninger sammen og vægter dem alle på godt og ondt.. Vælger "en masse vægmalerier" og "sofahjørnet"

Tirsdag: Foredrag med en arkitekt

Onsdag: Beskriv ydervæggene der skal males og tag bileder af indervæggene.
    Færdiggør løse ender..

Torsdag: Fremlæggelse for hele skolen ;)

• Baah vidste ikke det skulle bruges idag 8o... skulle jo selv i skole :D

Men er lige kommet hjem så har nået at få lavet lidt, håber det går hvis det ikke allerede er forsent
    Og ka godt være noen af dem ikke er lavet helt som beskrevet men det ka vel bruges for det sku gå lidt stærkt
    http://img370.imageshack.us/my…e=wallsummerautumn4nl.jpg
    http://img370.imageshack.us/my.php?image=wallpap6vh.jpg
    http://img370.imageshack.us/my…e=summerspringwall1gb.jpg

• Tja det nåede jeg så ikke - men heller ikke lige meget tid at skulle klare det på. ;) Men næste gang, så smid lige billederne op noget før. :)

• Bentzin:
    Hehe det ska jeg nok hvis jeg kan ;) Det er gået en del hurtigere end forventet, da vi ikke havde fået at vide (Hørt efter da det blev sagt :))) at vi skulle høre på en arkitekt hele tirsdag

eNiTH:
    Det ser kraftedeme godt ud det der.. Bare ærgeligt det hele gik op i hat og briller her til sidst... Ingen af gruppemedlemmerne dukkede op :boxed: