Hey jeg ville fra jer som har en paladin hvad i har sat i jeres akill Tree for jeg ved ikke helt hvad jeg skal sætte i min Paladins skill tree
På forhånd tak
Hey jeg ville fra jer som har en paladin hvad i har sat i jeres akill Tree for jeg ved ikke helt hvad jeg skal sætte i min Paladins skill tree
På forhånd tak
Start med 5 point i spiritual focus, og gå så retribution for mere dmg! Jeg ville gå efter Seal of Command og evt. Consecration. Senere hen når du begynder på nogle af high lvl instances kan du respecce til holy/prot.
Hvis du er mere healer end melee kan det betale sig med 5 point i illumination og så Divine Favor.
Jeg vil ikke gøre mere ud af det her svar da paladin talents bliver lavet fuldstændig om i patch 1.9. Der får vi jo også et gratis respec, så hvor du lige sætter dem nu betyder ikke så meget!
Edit: Skal lige sige at ovenstående er rent PVE, da jeg ikke rigtig gør det i PVP.
QuoteOriginally posted by DKTiger
Start med 5 point i spiritual focus, og gå så retribution for mere dmg! Jeg ville gå efter Seal of Command og evt. Consecration. Senere hen når du begynder på nogle af high lvl instances kan du respecce til holy/prot.
Hvis du er mere healer end melee kan det betale sig med 5 point i illumination og så Divine Favor.
Jeg vil ikke gøre mere ud af det her svar da paladin talents bliver lavet fuldstændig om i patch 1.9. Der får vi jo også et gratis respec, så hvor du lige sætter dem nu betyder ikke så meget!
oki det lyder spændende med den nye patch hvornår præcis kommer den nogle der ved det ?
I løbet af januar er nok et meget realistisk bud!
QuoteOriginally posted by DKTiger
I løbet af januar er nok et meget realistisk bud!
oki hehe
Er der andre som har forslag til hvordan et Paladin skill tree skal se ud ???
QuoteOriginally posted by The-Dwarf
Er der andre som har forslag til hvordan et Paladin skill tree skal se ud ???
Svært at sige.. Kommer MEGET an på hvordan du vil spille!
jeg ville tage i retribution hvis jeg var dig da det gør at du skader mest