lille poll her !!!!!!
-
-
Nokia 6310i og Nokia 3510i... Nokia er bedst
-
ja jeg har så en 6610 den er ikke så holdbar over for slag men den virker fint med min IR port så jeg kan bruge den til min comp !!
-
Hvor i pollen skal man placere en Sony-Ericsson ??
-
Jeg har både en 6610 og en 6210, cool phones begge to
-
Originally posted by Aerial
Hvor i pollen skal man placere en Sony-Ericsson ??det må du selv om !!
-
har en 3510, som jeg sendte på værksted igår da der var kommet en sort plet på displayet
-
ja min 6610 har også været på værksted da displayet det knak inden i !! ok det kunne også godt være fordi at den ikke er lavet til at hammer ind i et bus sæde !!!
btw nu når vi er ved fon snakken nogen her der ved hvor man kan få nogle programmer man kan smide på en 6610 ?!?!?
-
Nokia 8310
-
SPV.
Gerne Mitac Mio, Siemens SX1 eller Neonode N1 til efteråret
Nokia er noget opreklameret skrammel
-
Har en Panasonic GD67.
[Blocked Image: http://www.worldgsm.org/images/pan_gd67_03.jpg]Den virker upåklageligt..
-
har lige haft nokia i en måned men dener lige blevet stjålet
så nu skal jeg betale 100kr om måneden for noget jeg ikke har FUCK ham der tog den
ps. nokia sux
-
6610 og en 7250 som bare ligger og glor da jeg har smadret linsen i digicammet
-
Har en 3år gammel Nokia 8210, har endnu ik haft problemer med den, så det var sgu et ok køb den gang...
-
har en t300..
nothing speciel
-
Jeg har en motorola v50 som jeg byttede for en nokia 3210 hos telekæden.........
DET VAR RØVTURh.k. hvor er jeg da bare træt af motorolaén den er ikke logisk opbygget i menuerne, når man modtager en sms vil man "normalt" læse smsén,2 slette den eller besvare den.......... i motorolaén står besvar som nummer 4 i menuén og læse som nummer 3, slet som nummer 6.... hvor er logiken
......
så jeg vil gerne have mig en NOKIA IGEN -
Nokia rules !
Har selv en NOKIA 3510i jeg har fået af bossen....
Den gamle Nokia 3310 ligger og hygger sig i skuffen...
-
Min første mobil var en Alcatel, og hold da kæft hvor var den egentlig stor og grim.
Jeg har haft en 4-5 forskellige Nokia telefoner nu, og kan ikke klage. De fungererer helt fint.
Dog har jeg med min nuværende (3510i) problemer, da displayet er blevet helt guligt og udtværet så har sendt den til reparation igår. Sidder nu med kærestens gamle 3330.
-
Originally posted by OriGiN
Nokia 6310i og Nokia 3510i... Nokia er bedst
samme her.. telia xpress for hååårdt -
Originally posted by GrillRotten
Nokia rules !Har selv en NOKIA 3510i jeg har fået af bossen....
Den gamle Nokia 3310 ligger og hygger sig i skuffen...
Den sq du ta' og sælge..
Hva' ska' du ha' for den?