V/S Hardware

  • ja så vil jeg af med min server da jeg ikke bruger den så meget mere det drejer sig om.


    2.Stk Intel Xeon 2,8ghz 533mhz Cpuer
    1.Stk Asus x800Pro AGP
    1.Stk Tyan Tiger I7505 (2668 ) Defekt lydudgang på onboard.
    1.Stk Tagan 480W PSU
    2.Stk 512MB Kingston pc2700
    1.Stk maxtor 120gb hd 7200rpm
    1.stk maxtor 160gb hd 7200rpm.


    der medfølger også 2.Stk papst 60*60mm blæsere til cpuerne.
    det hele kører rigtigt godt pånær lydudgangen på bundkortet. der medfølger manual på bundkortet men ingen driver cd så de skal hentes på producentens hjemmeside. jeg har ingen kasser til tingene men der medfølger kvitt på det hele. tingene befinder sig i silkeborg området og vil helst have det solgt samlet. desuden medfølger der også komplet vandkølingssæt pånær slanger, Fra ASETEK.


    fast pris på det hele solgt til den første der byder 7500kr........ :hb:


  • går ud fra de er DDR og kan køre dual.. Hvis ja, byder jeg en 500 las.. !

  • Hvor gammelt er det? Er du intra i noget i bytte? Hvad med kabinet og cpu-køler? Har det været oc'et?


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Og det er fra sommeren sidste år. og jeg har et chiftec fulltower der kan følge med hvis det er + en tvm 17" skærm tror jeg den hedder. ang. cpu kølerene så er det de standard jeg bruger dog har jeg skiftet dem ud med papst blæsere pga. støj......

  • ja 6500kr uden vandkøling for det der hele pånær skærmen. med skærm uden vandkøling 7000kr ....... og til ham der tager det hele 7800 for alt hva der er, skærm og vandkøling og kabinet ja det hele.....

  • Quote

    Originally posted by KCN(CRASH)
    jeg tror at det er den første af bundkortene og cpuerne kan jeg heller ikke lige huske men er ikke sikker for er på arbejde lige nu så kan ikke engang tjekke det før ved en 23,30tiden..


    Okay, det lyder bare helt fair. Men jeg er intra i computeren, men ved dog ikke om jeg lige kan finde pengene her i juletiden ;)


    Og den kan måske godt være at jeg først kan komme til noget net igen på torsdag, da jeg skal med kæresten hjem efter skole imorgen.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by KCN(CRASH)
    ingen der kan bruge en server?


    Nej, men kunne da godt bruge den istedet for min Dell ;)


    Men vil du evt. bytte med noget?


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina