druid i pvp ?

  • hej tweakere


    har et spørgsmål ang. druid


    synes det er en fed class, med alle de forms og så noget


    men jeg går meget op i pvp så ville høre om det er class der er hver af gå efter


    ved godt der ikke er nogle der er ''bedst'' til pvp


    men der er ALTID nogle class der er bedre til noget end andre


    men mit spørgsnål er : er de gode pvp selvom der ikke er nogle bedste pvp class eller er det bare en hybrid class som kan lidt af hvert men ikke rigtigt noget på egen hånd ?




    tak på forhånd håber på svar hurtigt muligt

  • druids er afaik en af de sværeste classes at spille i pvp... men kan godt være fordi jeg bare er vant til at spille rogue ^^


    Men der er ingen class der er bedre end andre i et godt AB team fx... Der har hver class bare en funktion, som i et hvert andet pve raid...


    Goosen guard farm
    *sigh*


    :) men det er nemme CPs ^^

  • Druids i pvp er nok en af de stærker classes vil jeg sige fordi vi kan hjælpe på mange forskælige måder healing, dmg, tanking, og lave små fikse ting da vi kan rande rundt i stealth!


    Vis du er en person der vil give max dmg på stedet, så er det klart mage, rogue, lock etc du skulle vælge..


    Druids er over tid killers da vi ikke giver den beste dmg, men vi kan holde os i live længere ind andre classes, og det er hvad jeg godt kan lide ved dem..


    Vis du vil være pvp druid skal du angående talents nok gå efter Feral blandet med noget Resto.. Heart of the Wild og Swiftness er guld vær!

    Name: Sanarion
    Race: Night Elf
    Class: Druid
    Lvl: 60
    Guild: Artifact
    Sever: Sunstrider

  • 5 points i Feral Instinct er ikke vær at gå efter.. Brutal Impatc Thick Hide, så er der noget om snakken Feral Aggression er også okey! Vi har en travel form og et sæt der giver speed til forms, så lad være at bruge dine points på noget som Feline Swiftness..


    Improved Shred er også nice.. men du skal bag om personen før du kan Shred dem, og det er ikke så næmt igen, så vil ikke sige at Improved Shred er vær at gå efter heller..


    Men kan jo kun snakke for mig selv ;)

    Name: Sanarion
    Race: Night Elf
    Class: Druid
    Lvl: 60
    Guild: Artifact
    Sever: Sunstrider

  • ok.. er det bare mig der er lidt underlig når jeg synes druids er nemme at nakke?.. jeg har aldrig haft en men jeg tror de er gode pve og pvp(når bare den der spiller druid kan finde ud af det)... det kommer lidt an på hviken form man kan lide..


    men ok personligt synes jeg slet ikke druids skulle være der.. prøv lige de kan jo både være tanker caster healer og dmg dealer... jeg synes de er for overdrevet.