Trailer til Da Vinci Mysteriet (The Da Vinci Code) - Ude Nu!
-
-
Ser sgu lovende ud. Bliver spændende at se hvor tæt op ad bogen den ligger.
-
-
Damn den ser fed ud 8o!!!
-
Glæder mig til at få læst bogen, først og fremmest.
-
Originally posted by Torque
Glæder mig til at få læst bogen, først og fremmest.Skal du også
Den er helt suveræn
-
Har ikke læst bogen, men overvejer at læse den da min far har den liggende. Og især efter jeg så filmen "Origins of the da Vinci code" Damn det var vildt!
-
Damn den ser fed ud! Skal helt klart ses.
-
Syntes bare det er lidt ærgeligt at de har taget tom hanks til den.
Jeg kan egentlig ikke rigtig forklare det, men jeg syntes bare ikke han passer ind.Men filmen ser da lovende ud. Glæder mig da til at se den og så slipper jeg jo også for at læse bogen.
-
Originally posted by fhqwhgad
Syntes bare det er lidt ærgeligt at de har taget tom hanks til den.
Jeg kan egentlig ikke rigtig forklare det, men jeg syntes bare ikke han passer ind.Men filmen ser da lovende ud. Glæder mig da til at se den og så slipper jeg jo også for at læse bogen.
Synes Hanks er perfekt i rollen. Og er overbevist om, at efter jeg har set filmen vil jeg mene han var mere end perfekt i rollen. Han er ikke bare en pretty-face action helt som fx Tom Cruise og andre i samme dur. Der er en vist seriøsitet og modenhed over ham IMO.
-
Fra filmz.dk
Det lader til at promoveringen af filmatiseringen af "Da Vinci mysteriet" holdes i bogens ånd, med en række ledetråde, der skal guide folk på en digital skattejagt.
Således kunne man i slutningen af traileren til filmen læse ordet "seek", samt bogstaverne T, H, S, E, C, D, E, og O.
Hvis man bytter lidt rundt på disse bogstaver fremkommer sætningen: "Seek the codes", hvilket lader til at referere til hjemmesiden "SeektheCodes.com".
Denne hjemmeside er på overfladen en almindelig blog omkring kryptografi, men det viser sig dog at siden er ejet af Sony Pictures Entertainment, hvorfor den lader til at være første led i en række ledetråde, der starter med traileren.
Hos Coming Soon er der desuden endnu flere ledetråde til symbolik fundet i traileren.
-
Wow, den ser jo faktisk spændende ud ..
Også har vi jo Sir Ian Mckellan med i filmen
QuoteOriginally posted by Berleburg
Minder mig om måden hvorpå der også er ledetråde og andet til serien Lost ..
-
Originally posted by Macimuz
Minder mig om måden hvorpå der også er ledetråde og andet til serien Lost ..Og Matix havde vist noget i stil med også...
-
Originally posted by Butcher_hik
Og Matix havde vist noget i stil med også...
Okay .. ved der var noget til spillet Enter The Matrix .. Hvor man kunne få koder og andre ting fra Reloaded ..