Hjælp til navn på kable

• well jeg står og har et gammelt kamara fra trust...

http://www.trust.com/products/…t.aspx?artnr=13404&show=1

problemet er bare jeg har smidt kablet væk der til og det er bestemt ikke noget helt almindligt USB kable... det ligner mere en firewire indgang men det er det ikke...

jeg har forsøgt at spørge i butikken hvor det her kamara er købt om de kunne endten skaffe et nyt eller sige mig hva det hedder, og de kunne ingen af delene :S

kablet er med normalt usb i den ene ende også det her meget mini usb stik i den anden ende... nogen der endten ved hva sådan en fætter hedder og eller hvor det kan købes?

jeg har prøvet google også...

på forhånd tak

ps.. ved sku ikke lige om det her er det rigtige sted men det er jo tilbehør til et gammelt kamara :P

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

• Det er et USB kabel bare med det lille stik som bruges på mange kameraer går jeg ud fra. Det kan du købe mange steder prøv diverse butikker omkring hvor du bor.

Ellers køb en kortlæser den er ofte billigere og det er en dejlig lille ting.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• jeg har en kort læser og et canon powershot 510A og det kable der er der til har også et mindre usb stik i den ene ende men det er ikke engang lille nok...

jeg har også en kortlæser men det optimale ville være hvis jeg kunne skaffe sådan et kable...

jeg vil da lige prøve at se rundt i diverse butikker det må da kunne skaffes...

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5

• Må det da helt sikkert men syntes sgu selv det optimale er en kortlæser bruger aldrig andet hiver bare lige kortet ud så er jeg fri for at rode med kameraet.

• Var også mit gæt ja men der er nogen som bruger en der er samllere og højere men den er vist ikke så nem at finde.

hvis det er en som den der så har de den mange steder.

Originally posted by PaW^
    er det sådan et? http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=800263

det ligner lige præcis sådan en der.. er ikke helt sikker mini usb fåes i flere størrelser... tager lige ud til shg en af dagen og tager kamaraet med :)

mange tak for hjælpen :)

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5