Hyr en kineser!

Originally posted by ZeroKill3r
    Jeg gad da godt være gold farmer, så kan man arbejde derhjemme :)

ja :d og så for penge for at spille.. hehe.. det er der nogle der drømmer om :P

Originally posted by Firedog

ja :d og så for penge for at spille.. hehe.. det er der nogle der drømmer om :P

Jep, men ikke til de penge kineserne tjener. Og så lige tanken om at grinde hele dagen. Fy for pokker... Så hellere arbejde i en kulmine.

• Efter hvad man kunne læse i den artikel på http://www.1up.com der har været linket til tidligere, så tjener de omkring 5-10 kroner om dagen, og de sidder ikke og spiller. Bagmændene har udviklet bots der styrer farmerens char. Kineserne skal bare holde øje med det hele, og svare hvis de bliver tiltalt af GMs eller andre spillere!
    Så det er nok ikke lige drømmejobbet! :D

Originally posted by DKTiger
    Efter hvad man kunne læse i den artikel på http://www.1up.com der har været linket til tidligere, så tjener de omkring 5-10 kroner om dagen, og de sidder ikke og spiller. Bagmændene har udviklet bots der styrer farmerens char. Kineserne skal bare holde øje med det hele, og svare hvis de bliver tiltalt af GMs eller andre spillere!
    Så det er nok ikke lige drømmejobbet! :D

Imens bagmændende tjener millioner af kroner hvert år.
    Joh man skulle være ham der har ansat de kinesere.

Originally posted by ^Genzo^
    hmm der er masser af kineser på mit kollegie, måske de vil tjene en lille skilling for lidt arbejde for mig :evil:

Det er skide smart.
    Jeg har hyret Torque til at grinde guld til mig og sælger masser af det. Jeg er nærmest blevet rig på det.

• rigtigt.. men tror ikke på det er bots der gør det hele selv.. da det er hurtiger at grinde Q end grinde mobs.. det er bevist 3 4 gange.. både med guild. og mellem venner.. de var på samtidig de 2 venner og de ene grinede så mobs mens den anden klarede Q.. og den med Q kom 60 mens den der grinded mobs var 56..

• sorry for den her joke men det er sent og jeg har spillet WOW hele dagen...

Men hvis de gør det hurtigere end planlagt er det så en lyn kineser?

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

rigtigt.. men tror ikke på det er bots der gør det hele selv.. da det er hurtiger at grinde Q end grinde mobs.. det er bevist 3 4 gange.. både med guild. og mellem venner.. de var på samtidig de 2 venner og de ene grinede så mobs mens den anden klarede Q.. og den med Q kom 60 mens den der grinded mobs var 56..

Hvad med gold grinding ;)

rigtigt.. men tror ikke på det er bots der gør det hele selv.. da det er hurtiger at grinde Q end grinde mobs.. det er bevist 3 4 gange.. både med guild. og mellem venner.. de var på samtidig de 2 venner og de ene grinede så mobs mens den anden klarede Q.. og den med Q kom 60 mens den der grinded mobs var 56..

Det kræver så også at du har 100% tække på forskellige Qs, hvilken rækkefølge du klarer dem i, hvilke at tage hvornår ect. Grinding er generelt hurtigts, da der ikke er noget løbetid imellem, medmindre du, som sagt, ved helt præcist hvilke Qs du skal tage hvornår :)

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Nu grinder de jo ikke for at nå lvl 60, men for at farme gold!

Originally posted by DKTiger

Nu grinder de jo ikke for at nå lvl 60, men for at farme gold!

nå nej.. hva er det lige denne tråd går ud på??? du kan købe fra 1-60 POWER LVL hvor de gøre det 24/7 indtil du er 60 for lige knap 350$...

så jo der er mange der også grinder exp...
    og såfremt som det er det vi snakker om så er det jo ikke money grindning... for det ved jeg der er flere der gør.. og det er fandme også nemt...

nå nej.. hva er det lige denne tråd går ud på??? du kan købe fra 1-60 POWER LVL hvor de gøre det 24/7 indtil du er 60 for lige knap 350$...

så jo der er mange der også grinder exp...
    og såfremt som det er det vi snakker om så er det jo ikke money grindning... for det ved jeg der er flere der gør.. og det er fandme også nemt...

Ja ja ok, nu bliver tingene vist også blandet lidt sammen, jeg henviste til den artikel på http://www.1up.com

Originally posted by fhqwhgad

Det er skide smart.
    Jeg har hyret Torque til at grinde guld til mig og sælger masser af det. Jeg er nærmest blevet rig på det.

Hmm, og jeg som troede alle dine penge kom fra det cyber-bordel i Goldshire?