Ved ikke hvorn denne skal tolkes, håber den bliver ædt som en guide:
ATI Tool: SCAN (ved max speed lige pt.)
PSU-indikator (den fryser / crasher simpelthen hvis PSU er din flaskehals)
P95:
Ram, cpu, v-settings generelt
01SE:
Lobby high
Crash / frys, skyldes højst sandsynligt ram ikke vil lege med..
03:
Nature
Grafikfejl i vandet skyldes for høj gfx GPU eller mem clock, artifactsne ser forskellige ud... - GPU er typisk flickers, men er ram også når det er meget for meget, men ram er mere små prikker hist og her. (gerne hvide..)
Chipset / LDT:
Ingen gode indikatorere for vsettings, men man kan mærke forskellen som kyndig bruger, LDT giver ustabilitet lige pt, chipset giver underlige fejl, f.eks kan hvis linien i SPI i toppen være halv eller prikket ETC - skyldes chipset får for lidt, men kan også være andre ting...
---
Alt i alt:
ATI Tool + P95 + 3Dmark2003, og du har sikret dig dit rig er stabilt..
----
P95 siger nogle laver fejl, det er noget vås, de skulle prøve sig med en divider lavere hvis den ellers er stabil i progZ som OCCT... - Plejer at virke, 3 FSB kan dog i nogle tilfælde være nødvendigt...
P95 reagere lige pt. indenfor 1 min hvis den er gal, altså den måske ikke engang vil kunne køre 32M SPI... Inden for 9 minutter ved hastigheder du snildt kan nuppe 32M SPI ved... - 1-4 timer hvis der er noget grum flueknepperi galt, f.eks 0.0001-5v for lidt på CPU...
Tilføjelse:
Der er ikke meget diskution, sådan ligger landet - I mit eget tilfælde kan jeg f.eks 32M SPI teste ved hele 200mhz over min P95 stabil speed (som er 2.93-2.94ghz)
EDIT:
Game tests er laaaaangt fra ligeså hårde som P95, BF2 / F.E.A.R. / SOURCE / HL2, glem det