"lege" med redskaber i idræt

Originally posted by ZeroKill3r
    Tak for alle forslagene :D .. Endte med vi lavede "krig" med aviskugler. Gik ikke specielt godt :/ men hold kæft pigerne whinede.. En af dem råbte en lærestuderende i hovedet "FUCK DIG, GÅ VÆK FRA MIG, JEG VÆMMES VED DIG!!" for dælen jeg lå flad.. Læreren blev godt nok også lidt sur :)

Haha !!

Men det er nu en meget sjov leg fra sin tid.

Tak for alle forslagene :D .. Endte med vi lavede "krig" med aviskugler. Gik ikke specielt godt :/ men hold kæft pigerne whinede.. En af dem råbte en lærestuderende i hovedet "FUCK DIG, GÅ VÆK FRA MIG, JEG VÆMMES VED DIG!!" for dælen jeg lå flad.. Læreren blev godt nok også lidt sur :)

Hva dælen går det ud på, når det ka få en tøs til at skrige..?
    Aviskugler burde squ da ikk gøre ondt :crazyeyes:

Nej, men det var fordi hun skød en men ramte ikke, men hun påstod hårnakket at hun gjorde... Så fik hun et lille bitch flip

Lol, det er da definitionen på at whine :crazyeyes:
    Folkeskole elever ska da også bare lære at man ikk råber af læreren, ellers ender det jo med at om nogle år, så har gymnasielærere og 8.-10. klasses lærere ikk en chance for at undervise ordentligt... :roller:

Originally posted by KarGa

Lol, det er da definitionen på at whine :crazyeyes:
    Folkeskole elever ska da også bare lære at man ikk råber af læreren, ellers ender det jo med at om nogle år, så har gymnasielærere og 8.-10. klasses lærere ikk en chance for at undervise ordentligt... :roller:

Tro mig, det har de heller ikke nu.

Originally posted by KarGa

Hva dælen går det ud på, når det ka få en tøs til at skrige..?
    Aviskugler burde squ da ikk gøre ondt :crazyeyes:

Nu er hende der whinede også bare skolens største og mest IRRETERENDE pige på hele skolen. Alle hader hende, og hun kan ikke en SKID i idræt eller noget. Ikke engang sparke til en bold. Og hvis hun ikke kan finde ud af noget, sætter hun sig bare ud på bænken og whiner!

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

Originally posted by AbeTis

Nu er hende der whinede også bare skolens største og mest IRRETERENDE pige på hele skolen. Alle hader hende, og hun kan ikke en SKID i idræt eller noget. Ikke engang sparke til en bold. Og hvis hun ikke kan finde ud af noget, sætter hun sig bare ud på bænken og whiner!

Det er da godt du kan snakke pænt om din klassekammerat :D .. Arj seriøst, hun er virkelig træls. Hun kritisere alle andre, og tror hun selv er noget... Kan bare ikke tage sådan nogle duller. Har virkelig lyst noglegange (altid) at give hende et los i røven og sige hun skal tage sig sammen.

Det er da godt du kan snakke pænt om din klassekammerat :D .. Arj seriøst, hun er virkelig træls. Hun kritisere alle andre, og tror hun selv er noget... Kan bare ikke tage sådan nogle duller. Har virkelig lyst noglegange (altid) at give hende et los i røven og sige hun skal tage sig sammen.

der er et ord for sådan en pige.. SNOB!!!!!! og jeg kan slet ikke klare sådan en type.. men de er griner når de begynder at whine :D så for man god griner på :P

Originally posted by Firedog

der er et ord for sådan en pige.. SNOB!!!!!! og jeg kan slet ikke klare sådan en type.. men de er griner når de begynder at whine :D så for man god griner på :P

enig, de snobber render rundt med deres bratz og "gucchi" og tror de er så seje, men ligefrem at råbe en lærer op i face er da for grimt. Læren burde da i det mindste sende hende ned til inspektøren. i stedet for at sige noget direkte til hende.

jeg slår ikke på piger, men de f*cked up kællinger gøre jeg en undtagelse

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200