Wow Lan Server

• Hey

jeg ville lige høre om der er en eller anden som ved om man kan finde en lan server som kører wow version 1.8 ? og evt. et sted man kan hente det ?? for kunne godt tænke mig at prøve og stene rundt på sådan en lan server... og lave alt muligt grineren.. kunne være totalt svedigt... hehe

Abit IS7-E2G
    P4 3 Ghz, 800 mhz FSB, 1 mb cache socket 478
    Geforce 6800LE
    1024 DDR RAM PC3200 fra Apacer
    120 Gb Seagate HD

• Hmm mon ikke den tråd bliver lukket? Ikke for at disse dig anirac, men lan servers er pirated software og hvis Blizzard kunne, så ville de nok lade vedkommende, der har leaket det, lide en langsom og meget pinefuld død...

• Hey, Blizzard tillod i starten at man kunne hente hele databasen + server delen så man kunne udvikle mods mv.

Men de fandt hurtigt ud af at der det ene efter det sted skød sites op som tilbød folk spille mulighed på deres servere for penge, ydermere blev hele systemt misbrugt til at lave cheats mv på.

Så efter en forholdsvis kort periode bliv det forbudt / ikke tilladt at have server og database delen installeret, det blev dog enddag så gralt at blizzard ville forfølge dem der forsatte med at levere lan server software på deres hjemmesider med loven i den ene hånd og en R..fuld advokater i den anden.

Så nej der er ikke nogen der kan fortælle dig hvor du kan hente det, i alt fald bedes du ikke efterlyse det her på wowdanmark.

Jeg regner med din forståelse.