Musik i cs!

• Godaften drenge.

Er der nogen der ved hvordan man kan få en sang afspillet ingame i cs?, ved at trykke på en knap.

Fx:
    MC Hammer - U Can't Touch This <-- Få den afspillet så alle kan høre det i ingame voice..

Vil blive glad for lidt backup her.. :clap:

• Spørg en BT admin på IRC, de vil sikkert gerne ha' det på deres servere, eller ;)

• Ja det så ikk serveren der har det, men dig selv :)

Gad os godt selv ha det, da det ret sjov når man lamer med venner :P

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• hvorfor ikke bare åbne winamp eller det program i nu bruger og så finde den sang i vil høre og åbne cs??

| AMD Phenom II X4 965 | MSI HD5700 Twin Frozen |
    | Asus M4A785TD-M Evo | OCZ 500 W |
    | 2*2 gb Mushkin PC3-10666|
    | WD Green 1TB |
    | Dell 20'' Widescreen |Logitech Z5500
    | MS Seven |

• ^ han mener så han trykker fx h også spiller den musik ud til de ander ..

filen du skal bruge er en Wav.

Jeg kan huske jeg selv har haft det .. det var en CFG fil man skulle ligge ind ..

også i config.cfg skulle man skrive Exec voice.cfg

Så oprettet du en fil der hedder voice.cfg

men ved desværre ikke hvad der skal stå i den Cfg desværre

.: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

Originally posted by Deuce313
    Ja det så ikk serveren der har det, men dig selv :)

Gad os godt selv ha det, da det ret sjov når man lamer med venner :P

No shit, men... Voice spam er ikke særlig velkomment.. - er mindst ligeså irriterende som når de 10 årige unger på serverne begynder at snakke i mic med deres hotte børnestemmer

• enig...banner den slags på stedet......og skrider fra enhver sammenkomst med folk der gør den slags....og så kan det sq være CW eller mix eller hvad det skal være......

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• hehe ja det er ret træls ..

normalt når jeg går ind på en server muter jeg alle .. :)

ellers er det sku ikke til at høre når de kommer :)

.: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

• Ja der er nogle der kan afspille deres musik ind på serveren, det er pisse træls!

De kan bare høre det selv, der er så fucking mange noobie servers hvor der hver aften er en leg hvor de skal gætte en sang :crazyeyes:

SD Inc. F.eks. LAMT. :D

• hehe jeg kan :D jeg har alle de sange jeg selv har lyst til at afspille.. og hvis det er så provo så mute :D hehe mange finder det underholdende.. men jeg afspiller for det meste kun når jeg er død :D hehe men det er freaking griner :D

• Ro på, ro på....tro mig, banner os selv folk (incl dem med hottebørnestemmer) hvis de spiller musik i normalt FFA spil....

Men som jeg selv skrev er det sjovt NÅR man LAMER med VENNERNE...hvilket vil sige, et ikke normalt FFA...eller måske endda LAN...

Personligt syns jeg der sku være alders grænse på mic. brug i cs...Sku til at få hoved pine af en flok børn der skriger i deres mic....Så det godt man har sin "Ban for 24h" knap... :finger:

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• hehe true med de børn da :D hehe men MC hammer ingame er genial :D

Originally posted by Firedog

hehe true med de børn da :D hehe men MC hammer ingame er genial :D

Fuldstændigt, 100%, super meget enig :clap:

Originally posted by Happy^
    Kan kun sige: Brug google.

Skulle selv finde noget om det på et tidspunkt, og fandt det hele via google - så hvis jeg har kunnet finde det, så kan du også ;)

Hmm så jeg en skovl til at googl'e for har prøvet før:P

Når du selv har fundet det, så ka du da godt li fortælle hva det hedder så vi ka google det :pokey: