Godaften drenge.
Er der nogen der ved hvordan man kan få en sang afspillet ingame i cs?, ved at trykke på en knap.
Fx:
MC Hammer - U Can't Touch This <-- Få den afspillet så alle kan høre det i ingame voice..
Vil blive glad for lidt backup her..
Godaften drenge.
Er der nogen der ved hvordan man kan få en sang afspillet ingame i cs?, ved at trykke på en knap.
Fx:
MC Hammer - U Can't Touch This <-- Få den afspillet så alle kan høre det i ingame voice..
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Ske
Godaften drenge.
Fx:
Spørg en BT admin på IRC, de vil sikkert gerne ha' det på deres servere, eller
Ja det så ikk serveren der har det, men dig selv
Gad os godt selv ha det, da det ret sjov når man lamer med venner
hvorfor ikke bare åbne winamp eller det program i nu bruger og så finde den sang i vil høre og åbne cs??
^ han mener så han trykker fx h også spiller den musik ud til de ander ..
filen du skal bruge er en Wav.
Jeg kan huske jeg selv har haft det .. det var en CFG fil man skulle ligge ind ..
også i config.cfg skulle man skrive Exec voice.cfg
Så oprettet du en fil der hedder voice.cfg
men ved desværre ikke hvad der skal stå i den Cfg desværre
QuoteOriginally posted by Deuce313
Ja det så ikk serveren der har det, men dig selv
Gad os godt selv ha det, da det ret sjov når man lamer med venner
No shit, men... Voice spam er ikke særlig velkomment.. - er mindst ligeså irriterende som når de 10 årige unger på serverne begynder at snakke i mic med deres hotte børnestemmer
enig...banner den slags på stedet......og skrider fra enhver sammenkomst med folk der gør den slags....og så kan det sq være CW eller mix eller hvad det skal være......
hehe ja det er ret træls ..
normalt når jeg går ind på en server muter jeg alle ..
ellers er det sku ikke til at høre når de kommer
Ja der er nogle der kan afspille deres musik ind på serveren, det er pisse træls!
De kan bare høre det selv, der er så fucking mange noobie servers hvor der hver aften er en leg hvor de skal gætte en sang
SD Inc. F.eks. LAMT.
hehe jeg kan jeg har alle de sange jeg selv har lyst til at afspille.. og hvis det er så provo så mute
hehe mange finder det underholdende.. men jeg afspiller for det meste kun når jeg er død
hehe men det er freaking griner
Ro på, ro på....tro mig, banner os selv folk (incl dem med hottebørnestemmer) hvis de spiller musik i normalt FFA spil....
Men som jeg selv skrev er det sjovt NÅR man LAMER med VENNERNE...hvilket vil sige, et ikke normalt FFA...eller måske endda LAN...
Personligt syns jeg der sku være alders grænse på mic. brug i cs...Sku til at få hoved pine af en flok børn der skriger i deres mic....Så det godt man har sin "Ban for 24h" knap...
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Deuce313
Ro på, ro på....tro mig, banner os selv folk (incl dem med hottebørnestemmer) hvis de spiller musik i normalt FFA spil....
Men som jeg selv skrev er det sjovt NÅR man LAMER med VENNERNE...hvilket vil sige, et ikke normalt FFA...eller måske endda LAN...
Personligt syns jeg der sku være alders grænse på mic. brug i cs...Sku til at få hoved pine af en flok børn der skriger i deres mic....Så det godt man har sin "Ban for 24h" knap...
hehe true med de børn da hehe men MC hammer ingame er genial
QuoteOriginally posted by Firedog
hehe true med de børn da
hehe men MC hammer ingame er genial
Fuldstændigt, 100%, super meget enig
Kan kun sige: Brug google.
Skulle selv finde noget om det på et tidspunkt, og fandt det hele via google - så hvis jeg har kunnet finde det, så kan du også
QuoteOriginally posted by Happy^
Kan kun sige: Brug google.
Skulle selv finde noget om det på et tidspunkt, og fandt det hele via google - så hvis jeg har kunnet finde det, så kan du også
Hmm så jeg en skovl til at googl'e for har prøvet før:P
Når du selv har fundet det, så ka du da godt li fortælle hva det hedder så vi ka google det
jeg har et slags program til det.. en af mine gamle CS m8's gav mig dette heh max griner..
Noget du kunne sende over msn eller noget?