Er det i orden at lave seperate tråd ang. signaturer?

Originally posted by Wraper
    Jeg sys ikke det er fair at hver sig ska ha en tråd. Der har været tråd efter tråd på det sidste og det ser jo ikke godt ud på det her forum! Jeg ville klart foretrække hvis forespørgelser og bedømmelser kom i signatur tråden! :)

:9xo Vi er enige igen :)) Det er snart ved at blive en vane. :cheers:

Originally posted by _WHAT_
    Så må vi heller få lavet en sticky til alt ting... bare lige en kort tanke...

lav en sticky om fladskærme i hw der er blevet spurgt om det samme ca. en million gange eller flere... og sådan kunne vi blive ved med at lave stickys... seriøst det er et forum der kommer post ja hvis de ikke er noget ved så skriver folk bare ikke også forsvinder de hurtigt... kan ikke helt se problemet.....

Hva er forskellen til om jeg poster et wall paper eller en sig. for kritik ud over at pixel tallet er forskelligt.....

Det er jo bare fordi det er ekstra galt med stickey topics og de er ALTID det samme
    enten vurder min sig! ellers hvem vil lave et til mig?

om HW blir der jo spurgt om råd til eks en 19" fladskærm. eller en 17. altså der er valgmuligheder..

Originally posted by Bentzin

:9xo Vi er enige igen :)) Det er snart ved at blive en vane. :cheers:

Puha, nu må jeg finde noget vi ikke er enige om så :roller:

• Hvor mange tråde om hvilken 17 eller 19 tommer til under 3k folk skal vælge tror du vi kan finde i hw ??? Jeg tror vi kan finde en del...

Jeg kan ikke se det store problem i det med sigs ok kan være der kommer et par stykker men tror ikke det vil være så overdrevet som i gør det til.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by Wraper

Det er jo bare fordi det er ekstra galt med stickey topics og de er ALTID det samme
    enten vurder min sig! ellers hvem vil lave et til mig?

om HW blir der jo spurgt om råd til eks en 19" fladskærm. eller en 17. altså der er valgmuligheder..

Jamen så skulle billeder også ligge i en sticky da det jo bare er: "Jeg har taget billeder - hvad synes i?"

Originally posted by Bentzin
    Overordnet så er det her et HW & SW og ikke et grafikforum. Så hvis nogle vil ha' bedømt deres grafiske kunnen, ville det nok være smartest, at gøre det på de sider, hvor sådanne ting forgår. Og så la' tweak.dk være det, det er beregnet til.

Hmm så kunne vi også fjerne: Off Topic, Film og Musik og WoW?? Det er jo overordnet til HW og SW.
    Når der nu er en sektion KUN til Foto og Grafik, så er det vel også tilladt at lave tråde om Foto og Grafik derinde?? ( og ja jeg mener signaturer hører inde under Grafik, det er jo kun størrelsen der er forskel på) Så jeg er helt enig med Berleburg.
    Synes ikke der skal være alle de requests, men ka ik se problemet i nogle vil have vurderet deres billeder/sigs/wallpapers/avatars