nogen som vil tjene 500 kr?

• nogle rare folk her inde som vil tjene 500 kr?

jeg skal have en hjemmeside ligesom partyfreak.dk med galleri funktion og gerne login for at kunne se billederne og kun hvisse brugere som kan uploade pics der skal være forside hvor der står der står opkommende fester og menu med galleri i skal lave designet og kode den og er jeg tilfreds får i de 500 kr

ville gerne selv have lavet det men har sQ ikke tid pga arbejde

sorry hvis det er forkert sted jeg har lagt tråden men vidste ikke lige hvor den ellers skulle være

• kender du Pnuke :)

Originally posted by KarGa
    Jeg er frisk, men så vidt jeg ved så er det imod reglerne at søge arbejde på tweak.dk ;) Var det ihvertfald mht. sidste tråd

nu kan man vel heller ikke lige kalder det arbejde :) han vil jo bare købe en hjemmeside for 500kr ;)

Originally posted by denully

nu kan man vel heller ikke lige kalder det arbejde :) han vil jo bare købe en hjemmeside for 500kr ;)

Det var præcis det samme der blev spurgt om og jeg stillede også spørgsmåltegn ved det, men sådan var/er reglerne

Originally posted by Zlinky
    500 8o du må da være syg!

Gang det med 4-5 og vi kan snakke om det. :)

Hvorfor dog? Det tager jo ikk lang tid, hvis man er dygtig til sit fag...
    Det tager sikkert ikk meget længere end det gør for mig når jeg modtager et layout jeg ska lave fra mit arbejde...

Originally posted by Bentzin
    Læs vores regler pkt. 3 !

ro på... det er jo ikke nogen fastansættelse af medarbejdere. Han ville bare have en til at lave en hp for ham, og det vil han godt belønne med 500 kr.

kan ik se problemet i det.

Hvorfor dog? Det tager jo ikk lang tid, hvis man er dygtig til sit fag...
    Det tager sikkert ikk meget længere end det gør for mig når jeg modtager et layout jeg ska lave fra mit arbejde...

Det er arbejdet der ligger BAG der skal tages højde for.. du siger selv at det tager ikke lang tid, hvis man er dygtig til sit fag, måske - måske ikke, men der må jo også være et grundlag for at kunne lave det. Jeg ved bare at jeg kan tjene de 500 hurtigere på mit arbejde, end at sidde og lave det der... så jeg siger nej tak til 500...

Hvis ALLE nu ville gøre tingene for så, undskyld sproget, latterlige små priser, så vil der til sidst slet ikke være noget markede, og ingen grundlag for virksomheder på det område.

• Hvis et firma spørger mig, så siger jeg da self også en helt anden pris, men nu er det en privat person som bare ska ha et simpelt galleri

Har mange små sjove scripts liggende, bl.a. et galleri script, som jeg har lavet klar til netop sådanne opgaver

Hvis nu det var en meget specifik opgave, der krævede det ene og det andet, så ville jeg da heller ikk sige ja til de penge :)

Originally posted by Macimuz
    Husk at opgive det på selvangivelsen ;)

Det kan skrives på som Honorar B, dvs. man betaler skat, men ikke arbejdsmarkedesbidrag ...

Også det jeg tænkte på hehe :) efter alle de reklamer på tv om at betale skat, så må vi jo nok hellere gøre det.

Originally posted by mrflashbag

Også det jeg tænkte på hehe :) efter alle de reklamer på tv om at betale skat, så må vi jo nok hellere gøre det.

Det er jo ikke så meget under bordet, nu det bliver vist sådan offentlig :)

Og når man så ser de 500 kr. i lyset efter skat, ja så er det altså ikke så mange penge tilbage .. :roller:

• Man skal da ikke betale skat for private tjenester? Du betaler vel heller ikke skat af dine lommepenge. feks.

MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

Originally posted by Krillen
    Man skal da ikke betale skat for private tjenester? Du betaler vel heller ikke skat af dine lommepenge. feks.

Nej, medmindre du får mere end 27.xxx så skal du ik, men hvis du er over 18 så skal man da vidst... ;)

• sorry hvis det er imod reglerne men det regnede jeg ikke med da jeg ikke "ville" ansætte nogen men bare have lavet mit et site da jeg ikke selv lige for tiden har tid til det pga arbejde men har brug for siden...

og da dette her er et "lille" beløb og når det er privat er der IKKE noget med skat at gøre...

og gider ikke bruge phpnuke/postnuke eller alle de andre som er der da jeg ikke har brug for 8686904509457 forskellige ting og et meget usikkert site men et enkelt lille site...

Mvh Thomas

ps hvis nogen stadigvæk er intresseret så send en pm

og finder mods/admin stadigvæk denne tråd som imod reglerne så må i jo lukke den men efter at jeg har læst dem er mine mening "ikke" imod reglerne

Hvis et firma spørger mig, så siger jeg da self også en helt anden pris, men nu er det en privat person som bare ska ha et simpelt galleri

Nu siger du privatperson. Nu ved jeg ikke om han vil have en side med samme koncept som Partyfreak.dk eller bare en side der kan det samme. Nu kender jeg tilfældigvis en fotograf fra det, og de bliver tilbudt store summer penge (læs 25k for en reklame på forsiden).. Jeg vil ikke anse en side som Partyfreak for at være en privatforetagende, da der er så store summer penge i omløb.

Hvorfor de ikke tog i mod reklamen, ja det fatter jeg ikke. Han mente at det var i mod deres koncept. Hvis der er nogen der synes at de 25k lyder overilet, så jeg er helt enig. Men det var altså det han sagde.