Pussycat Dolls er heller ikke noget der plejer at være i vejen for det kvindelige publikum
I kommer på det lokale diskotek og djen spiller?
-
-
Originally posted by Aerial
Pussycat Dolls er heller ikke noget der plejer at være i vejen for det kvindelige publikumHehe, nej bestemt ikke. Den er vi da helt vilde med.. stadig
Og Sir Mix-A-lot - Baby Got Back går man jo aldrig forkert med!
-
Hmm herude på HTX har vi vores egen kendings melodi... Mit navn er Sten
Det plejer gerne at give noget "shake shake shake" -
Originally posted by tRuz
Vil mene at Black Eyed Peas - My Humps er extremly populær pt. Den handler trods alt også om de kvindelige former og om at bruge demHørte den i radioen idag. Christ noget lort.
Troede egentlig først det var en joke Tjenesten på P3 havde banket sammen. Men desværre. -
Originally posted by Torque
Hørte den i radioen idag. Christ noget lort.
Troede egentlig først det var en joke Tjenesten på P3 havde banket sammen. Men desværre.Det eneste jeg nyder ved den er sangerinden der bevæger sig noget så smidigt
-
Originally posted by Macimuz
Det eneste jeg nyder ved den er sangerinden der bevæger sig noget så smidigt
Haha ja. Musikvideoen skal nok være udmærket. Så længe man har mulighed for at skrue ned.
-
Originally posted by Torque
Haha ja. Musikvideoen skal nok være udmærket. Så længe man har mulighed for at skrue ned.
Det er ihvertfald meget sjovt der hvor hun hopper med patterne. Men ud over det synes jeg ikke så forfærdelig godt om hende som mange andre gør..
-
Originally posted by SlackeR
Det er ihvertfald meget sjovt der hvor hun hopper med patterne. Men ud over det synes jeg ikke så forfærdelig godt om hende som mange andre gør..
Men du ville ikke takke nej
-
Njah. Men det ville jeg så heller ikke for folk som er grimmere
Kender da nemt piger fra den virkelige verden jeg ville vælge frem for Fergie -
Originally posted by SlackeR
Njah. Men det ville jeg så heller ikke for folk som er grimmere
Kender da nemt piger fra den virkelige verden jeg ville vælge frem for FergieIndeed