[Photoshop] Brushes

• Jeg har i nogle tutorials stødt ind i nogle brushes jeg skulle bruge.

De hed

~ Crazy's Grunge

~ Heavy Scratches

Og så også nogle techish brushes, som jeg ikke ved hvad hedder og hvordan ser ud. Jeg spørger på den her måde, da jeg ikke ved, om disse brushes er "common".

Men hvis der er nogen der har dem eller ved hvor de KAN skaffes så ville jeg blive lykkelig. Jeg har ledt og ledt.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• har set nogle sider ved at google lidt... der havde de rigtig mange brushes liggende til Photoshop...

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

• Det er ikke en typisk kendt brush det findes vist ikke rigtig. Du kan selv lave en brush og kalde den hvad du vil. Prøv at kigge den siden igennem du har fundet det tutorial på der er rimelig change for at de har noget liggende et sted.

Ellers en grunge brush er nem at lave... åben et billede gerne et med mange detaljer... lav det om til sort/hvid tryk lidt rundt omkring med trylle staven til du for en selection der passer rimeligt til en brush.

Så går du bare op under rediger og vælger define brush eller sådan noget... sider med dk photoshop lige nu så kan ikke lige huske hvad den heder på engelsk.

På dansk hedder den definere brush forudindstillinger

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy