spøøøøøøøøøgelser..

  • Det er ikke fordi jeg ligefrem tror på spøgelser, men jeg er sikker på at der er mere mellem himmel og jord end man lige kan se.


    Har også selv været ude for ting der ikke lige kan forklares. Det tror jeg de fleste har.

  • Jeg tror hverken på Gud, spøgelser, intelligent liv fra rummet, Djævlen eller onde ånder.


    Vil dog gå så langt, at sige Area51 i USA kan virke lidt spooky. Men så vidt jeg ved er det kun et testområde til diverse nye flytyper osv. Om de har et eller andet rumskib liggende tvivler jeg sgu stærkt på.


    Én ting er at skule hemmeligheden om mordet på JFK, én anden er et rumskib der har været skjult for offentligheden i over 50 år.
    No f... Way

  • shit en gammel tråd den her! den er helt fra sommerferien...aarh...gode velsignede sommerferie...
    ;)


    jeg tror ik jeg har prøvet noed uforklarligt...ik ifølge hvad jeg kan huske...


    men jeg tror sq godt på spøgelser, men udover det, tror jeg sq ik på så meget overtro eller den slags...


    gad på en måde godt se et spøgelse og på en måde ik, hvis i ved hvad jeg mener... :)