Er der nogen som kender en god guild på Daggerspine.
Og det skal ikke være Kapow eller lignende, med de sindsyge krav de har.
Er der nogen som kender en god guild på Daggerspine.
Og det skal ikke være Kapow eller lignende, med de sindsyge krav de har.
har du overvejet at starte med at søge ingame? for det er da der de fleste finder guild
Alliance eller Horde?
Hvad lvl er du ? hvor aktiv er du ?
Jeg er i guilden Independsent eller noget i den reting og min alt i Dannebrog..
Måske kan du komme med i den af dem.
Jeg spiller horde, er en lvl 60 rouge.
Har også andre alt som er omkring de 30.
Spiller 3-4 aftener om ugen.
Ja ved godt man kan søge ingame, men håbede på at der var nogen som kunne anbefale en god guild.
Vi er Alliance.. FTW !!
no more comments
Vi har da ikke insane krav i Kapow , vi søger bare kun folk til raidgruppen , dvs folk der gamer meget og farmer meget gear/items.
Shades of denmark skulle da være ok , de har vist også noget kørende med warning så de burde jo være nok til at lege lidt i mc eller bare hygge lidt. Hvis du kigger på daggerspine forumet på wows hp vil du finde en post der hedder noget med guilds accomplished so far eller noget , der kan du se hvor langt de forskellige guilds er i mc/bwl , så kan du jo vælge guild efter hvor seriøs du vil game.
Vil du game lidt mc/onyx er der jo også illuminati, SOT og hallibuts bare for at nævne nogle , hallibuts tror jeg er den største guild på daggerspine
QuoteOriginally posted by gille
Vi har da ikke insane krav i Kapow , vi søger bare kun folk til raidgruppen , dvs folk der gamer meget og farmer meget gear/items.
Shades of denmark skulle da være ok , de har vist også noget kørende med warning så de burde jo være nok til at lege lidt i mc eller bare hygge lidt. Hvis du kigger på daggerspine forumet på wows hp vil du finde en post der hedder noget med guilds accomplished so far eller noget , der kan du se hvor langt de forskellige guilds er i mc/bwl , så kan du jo vælge guild efter hvor seriøs du vil game.
Vil du game lidt mc/onyx er der jo også illuminati, SOT og hallibuts bare for at nævne nogle , hallibuts tror jeg er den største guild på daggerspine
Kig på guild accomplishments som Gille også siger...
Jeg er Member i Warning... Vi har af og til at par stykker betroede med fra Shades of Denmark hvis vi mangler en Warlock til Garr eller noget..
I after havde vi en Warlock fra SoD med i BWL.. Og vi fik Razorgore
Lyt til Gille...
SoD er gået mere eller mindre i opløsning, da alle dem som bliver lvl 60 forlader guilden.
QuoteOriginally posted by soos
SoD er gået mere eller mindre i opløsning, da alle dem som bliver lvl 60 forlader guilden.
Det er da klart... Dem der var egnede kom jo i Warning