Leder efter en god guild på Daggerspine

• har du overvejet at starte med at søge ingame? for det er da der de fleste finder guild

¤ AMD Athlon64 3200+
    ¤ Asus A8N-SLI
    ¤ Asus GF 6800
    ¤ 1024 Kingston Dual Channel
    ¤ Zalman køler
    ¤ 1 * 80GB HD

¤ Wow Char: Mindzero & Mindlink
    ¤ Prime - Tah epix guild
    ¤ Ligthning's Blade

¤ kkkk farm mijnarels ^^ kthxbye

• Hvad lvl er du ? hvor aktiv er du ?

Jeg er i guilden Independsent eller noget i den reting og min alt i Dannebrog..

Måske kan du komme med i den af dem.

CPU: Q9450 2.66ghz OC. 3.3ghz - NorthQ Tiger Water Cooling - GFX: Zotac GTX295 - Ram: 8gb A-data, DDR800 - Bundkort: Asus P5Q Deluxe- HDD: WD Velocity 10k RPM - PSU: CoolerMaster Silent Pro M700 -Logitech Z-5500 / Z-10 Speakers.

• Jeg spiller horde, er en lvl 60 rouge.
    Har også andre alt som er omkring de 30.

Spiller 3-4 aftener om ugen.

Ja ved godt man kan søge ingame, men håbede på at der var nogen som kunne anbefale en god guild.

• Vi er Alliance.. FTW !!

no more comments

CPU: Q9450 2.66ghz OC. 3.3ghz - NorthQ Tiger Water Cooling - GFX: Zotac GTX295 - Ram: 8gb A-data, DDR800 - Bundkort: Asus P5Q Deluxe- HDD: WD Velocity 10k RPM - PSU: CoolerMaster Silent Pro M700 -Logitech Z-5500 / Z-10 Speakers.

• Vi har da ikke insane krav i Kapow , vi søger bare kun folk til raidgruppen , dvs folk der gamer meget og farmer meget gear/items.

Shades of denmark skulle da være ok , de har vist også noget kørende med warning så de burde jo være nok til at lege lidt i mc eller bare hygge lidt. Hvis du kigger på daggerspine forumet på wows hp vil du finde en post der hedder noget med guilds accomplished so far eller noget , der kan du se hvor langt de forskellige guilds er i mc/bwl , så kan du jo vælge guild efter hvor seriøs du vil game.

Vil du game lidt mc/onyx er der jo også illuminati, SOT og hallibuts bare for at nævne nogle , hallibuts tror jeg er den største guild på daggerspine

Originally posted by gille
    Vi har da ikke insane krav i Kapow , vi søger bare kun folk til raidgruppen , dvs folk der gamer meget og farmer meget gear/items.

Shades of denmark skulle da være ok , de har vist også noget kørende med warning så de burde jo være nok til at lege lidt i mc eller bare hygge lidt. Hvis du kigger på daggerspine forumet på wows hp vil du finde en post der hedder noget med guilds accomplished so far eller noget , der kan du se hvor langt de forskellige guilds er i mc/bwl , så kan du jo vælge guild efter hvor seriøs du vil game.

Vil du game lidt mc/onyx er der jo også illuminati, SOT og hallibuts bare for at nævne nogle , hallibuts tror jeg er den største guild på daggerspine

Kig på guild accomplishments som Gille også siger...

Jeg er Member i Warning... Vi har af og til at par stykker betroede med fra Shades of Denmark hvis vi mangler en Warlock til Garr eller noget..

I after havde vi en Warlock fra SoD med i BWL.. Og vi fik Razorgore :)

Lyt til Gille...