NFS MW: Show off

  • Sajmon, du siger, at folk der kører med automatgear, skal skride hen til deres konsol, men man godt jo godt køre med manuel gear på en konsol! Har vi vist slået fast..


    Så forsvarer du dig med, at det ofte er folk der kommer fra konsol der brokker sig over manuel gear, hva fanden har det med sagen at gøre?


    Og tror ikke du skal bringe dig selv ind i en diskussion omkring konsoller, selvom du nok ville tabe... Du kan bare se dig omkring, der er mange der har konsoller, så det helt store flob kan det ikke være! Såen er det bare, deal with it!!

  • Quote

    Originally posted by learner
    Sajmon, du siger, at folk der kører med automatgear, skal skride hen til deres konsol


    Jeg siger ikke de SKAL, men at de efter min mening burde... Der er en stor forskel...


    Quote

    , men man godt jo godt køre med manuel gear på en konsol! Har vi vist slået fast..


    Skægt der bare er så få der gør det så?
    Skægt at sætningerne "det er sjovere at spille det her på (konsolnavn) end på en PC!!!" eller "jeg er mere vant til (konsolnavn), så derfor tabte jeg" høres RET ofte når folk taber. :pokey:


    Quote

    Så forsvarer du dig med, at det ofte er folk der kommer fra konsol der brokker sig over manuel gear, hva fanden har det med sagen at gøre?


    Det har alt med sagen at gøre, i fald du skulle være i tvivl. Alt hvad jeg har imod tuderiet, er at folk ikke kan overskue mere end 2 ting ad gangen - og så kan de være så venlige at gøre noget ved det i stedet for.


    Quote

    Og tror ikke du skal bringe dig selv ind i en diskussion omkring konsoller, selvom du nok ville tabe... Du kan bare se dig omkring, der er mange der har konsoller, så det helt store flob kan det ikke være! Såen er det bare, deal with it!!


    Hvis du tror en diskussion er til for at tabe eller vinde, er du godt nok helt galt afmarcheret da. En diskussion er en meningsudveksling - ikke en slåskamp.
    Jeg tror ikke du helt har forstået hvad det er jeg har imod konsoller, når du siger sådan der.
    Jeg har selv haft en PS2 og en XBox fordi jeg ville have noget dedikeret til gaming - men det lort solgte jeg igen. Hovedsageligt fordi det ikke er brugbart nok til mine behov, men også fordi load tiderne er faens lange og grafikken er væsentligt grimmere endpå min PC.
    Hvor mange konsolejere ser man f.eks til et LAN? :finger:


    Jeg tror vi er ved at komme en del væk fra trådens emne, så mon ikke bare vi skulle fortsætte den i PM?
    - Altså hvis du har mere at bidrage med?

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

    Rettet en gang, sidst af Sajmon ().

  • Quote

    Originally posted by Sajmon


    Man kunne pinball'e sig igennem svingene i Underground 1 og 2 - men ikke mere uden at tabe fart af H til... Selvom MW generelt er mere arkadespil end Underground var, er der stadig punkter hvor det er blevet sværere at køre.


    Det er meget muligt at det er blevet sværere at pinballe i MW. Men NFS er stadig vold-arcade og har intet med race at gøre. NFS handler mere om reflekser og kendskab til smuthuller i banen. Især med alle de tilfældigheder der er indblandet. Trafik og så videre.
    Selvfølgelig bare min mening. Men jeg synes virkelig at et spil som LFS giver NFS baghjul, selvom det langtfra kan matche alle NFS' bells and whistles i form af grafik, soundtrack, tøser i tanktops og biler med store hækspoilere.


    NFS er stadig skide sjovt, man skal vel bare tage det for hvad det er. Et arcade spil. Og så kan det vel egentlig være ligemeget om man kører med manuelt eller automat gear, da spillet ikke ligefrem er hardcore race.


    Enhver idiot kan jo køre med manuelt, det er bare en vanesag. Men udbyttet af manuelt gear kan slet ikke diskuteres. For det giver helt sikkert en bedre fornemmelse for hvor stærkt man kører. Men ja, det er vel off-topic. Så fred med det.

  • Enig med Torque her, NFS er et arkade spil og sådan er det bare. Personligt har jeg valgt at køre med automat gear i nfsmw, selvom jeg egentlig plejer at køre med manuelt gear. Synes nemli ikke jeg får noget ekstra ud af manuelt gear i nfsmw, specielt taget i betragtning af at automatisk gear faktisk er hurtigerer til at skifte ned i gear når man rammer tilfældig trafik eller roadblocks, end manuelt ;)

  • Quote

    Originally posted by Torque


    Det er meget muligt at det er blevet sværere at pinballe i MW. Men NFS er stadig vold-arcade og har intet med race at gøre. NFS handler mere om reflekser og kendskab til smuthuller i banen. Især med alle de tilfældigheder der er indblandet. Trafik og så videre.
    Selvfølgelig bare min mening. Men jeg synes virkelig at et spil som LFS giver NFS baghjul, selvom det langtfra kan matche alle NFS' bells and whistles i form af grafik, soundtrack, tøser i tanktops og biler med store hækspoilere.


    NFS er stadig skide sjovt, man skal vel bare tage det for hvad det er. Et arcade spil. Og så kan det vel egentlig være ligemeget om man kører med manuelt eller automat gear, da spillet ikke ligefrem er hardcore race.


    Jeg er enig hele vejen.


    LFS er klart mere realistisk end de fleste andre racesims jeg har prøvet - og NFS serien har altid været, og vil for min del sikkert altid være pop_&_lir.dk men sidstnævnte tiltaler mig bare mest på nuværende tidspunkt. Skal man nyde LFS fuldt ud, så bør det køres med rat og pedaler - og er vi derhenne, sætter jeg mig hellere ud i min lille bil og futter en tur til sverige og kører trackdays ude i virkeligheden, da følingen med rat og pedaler efter min mening skal nydes derude.... :hb:


    Jeg spiller NFS for at blive underholdt - og det formår spillet til fulde, stadig efter jeg har gennemført det. ;)


    Quote

    Enhver idiot kan jo køre med manuelt, det er bare en vanesag. Men udbyttet af manuelt gear kan slet ikke diskuteres. For det giver helt sikkert en bedre fornemmelse for hvor stærkt man kører. Men ja, det er vel off-topic. Så fred med det.


    Næsten enig. ;)
    Der er stadig mange som tuder over manuelt gear, og ser det som sværhedsgrad - i henhold til Wrapers udtalelse som faktisk startede det hele.. :D

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

    Rettet en gang, sidst af Sajmon ().

  • Tjah, det kan jo også være ligemeget om folk kører med det ene eller det andet, det er jo i sidste ende ment som underholdning, og hvis man har det sjovere den ene eller den anden vej.. Tjah, det er da kun en selv der skal bestemme det..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • well, jeg ser NFSMW som en udfordring og ikk som sjov før man går online eller LAN med det. Nok der forskellen ligger ;)