Oki, Men hvilken bil er ellers den hurtigste jeg har min Porche GT og en Forg GT, og synes nu min Porche er hurtigst

NFS MW: Show off
-
-
Originally posted by CarStone
du kører dælme godt!
:hb:
Tak.
QuoteOriginally posted by Alaza
Damn, er det ikke irriterende at køre med den kameravinkel?
Det er klart den vinkel jeg bedst kan få overblik over mine modstandere når jeg kører chase. Jeg har altid kørt sådan i bilspil...
-
Nu hvor jeg tænker mig om, så har jeg faktisk også kørt sådan der i flere bilspil, men det har bare virket så sindsygt dårligt for mig i MW. Ellers er det bare fordi jeg fik mit kørekort for en god måneds tid siden og derfor er vant til at se det indefra.
-
Originally posted by Axel
Oki, Men hvilken bil er ellers den hurtigste jeg har min Porche GT og en Forg GT, og synes nu min Porche er hurtigstaf alle biler foretrækker jeg også helt klart den Carrera GT når der skal køres løb - den og så Lotus Elise ligger simpelthen bare superb på vejen
-
Så siger min Fiat Punto 272 kmt med NOS og 260 uden :hb:
-
-
Originally posted by Sajmon
http://sajmon.dk/filer2/t0ffet0ffe.JPGJa - jeg ved det... Har spillet for meget...
wtf 8 mil bounty
sindsygt
-
Originally posted by CarStone
du kører dælme godt!
:hb:
Sys nu det er meget normalt.. Prøv at lade ham køre med manual gear?
-
Originally posted by Wraper
Sys nu det er meget normalt.. Prøv at lade ham køre med manual gear?
Skægt du siger NETOP det - men det har jeg altid gjort og vil altid gøre det!!
-
Her er så lige mit forsøg på en høj Bounty.
http://www.ifeel.dk/Pic/Wanted1.JPG
&
http://www.ifeel.dk/Pic/Wanted2.JPG -
Skægt du siger NETOP det - men det har jeg altid gjort og vil altid gøre det!!
Det er jo en af de store udfordringer?
-
Synes du det er svært at køre med manuel gear?
Jeg vil vende den om og sige at jeg synes de folk der ikke kan overskue manuel gear, skulle sælge deres PC få sig en af de der legetøjskonsoller som XBox eller PS2 at spille på i stedet...
-
Synes du det er svært at køre med manuel gear?Jeg vil vende den om og sige at jeg synes de folk der ikke kan overskue manuel gear, skulle sælge deres PC få sig en af de der legetøjskonsoller som XBox eller PS2 at spille på i stedet...
For der kan man nemlig ikke køre manuelt gear?
-
Wraper er du en af dem der ikke kan gå og tygge samtidig?
Manuel gear er da for let - automatisk er bare direkte belastende... Man kan jo slet ikke styre bilen.
-
hmm
Hvad er forskellen på Served og Unserved infractions?
-
Unserved er dem du ikk har ebtalt for endnu
Manuelt gear har jeg kørt med i underground 1 og 2, samt MW
Sys bare automat gear for for kedeligt..
-
Manuelt gear er da netop nemmest at køre med. Det er ikke så vigtigt i et arcadespil som NFS. Men generelt er det lettest med manuelt fordi man derfor altid har en følelse af hvor stærkt man kører, alt efter hvilket gear man befinder sig i. Så hvis man skal ramme en bestemt hastighed i et sving, finder man efterhånden ud af hvor mange gear man skal ned for ca. at ramme den hastighed.
Til sidst ses svingene som 2.3.4. eller 5. gears sving, istedet for at man bremser tilfældigt ned.
Men det gør sig egentlig ikke rigtig gældende i NFS, hvor man egentlig bare kan pinball'e igennem banerne. Så det er egentlig ligemeget. -
Synes du det er svært at køre med manuel gear?Jeg vil vende den om og sige at jeg synes de folk der ikke kan overskue manuel gear, skulle sælge deres PC få sig en af de der legetøjskonsoller som XBox eller PS2 at spille på i stedet...
aha.. så det er mere hardcore at spille på pc? wuhu. jada. rygmærke og hele svineriet.
-
Originally posted by Woodgnome
Wraper er du en af dem der ikke kan gå og tygge samtidig?Manuel gear er da for let - automatisk er bare direkte belastende... Man kan jo slet ikke styre bilen.
Han er en af dem, der kører med manuel gear!
Det er jo direkte løgn, man kan sgu da sagtens styre bilen!
-
Originally posted by Torque
Manuelt gear er da netop nemmest at køre med. Det er ikke så vigtigt i et arcadespil som NFS. Men generelt er det lettest med manuelt fordi man derfor altid har en følelse af hvor stærkt man kører, alt efter hvilket gear man befinder sig i. Så hvis man skal ramme en bestemt hastighed i et sving, finder man efterhånden ud af hvor mange gear man skal ned for ca. at ramme den hastighed.Der er mange der synes det modsatte - og det er faktisk typisk folk der er vant til konsoller.
QuoteTil sidst ses svingene som 2.3.4. eller 5. gears sving, istedet for at man bremser tilfældigt ned.
Men det gør sig egentlig ikke rigtig gældende i NFS, hvor man egentlig bare kan pinball'e igennem banerne. Så det er egentlig ligemeget.Man kunne pinball'e sig igennem svingene i Underground 1 og 2 - men ikke mere uden at tabe fart af H til... Selvom MW generelt er mere arkadespil end Underground var, er der stadig punkter hvor det er blevet sværere at køre.
QuoteOriginally posted by Torque
aha.. så det er mere hardcore at spille på pc? wuhu. jada. rygmærke og hele svineriet.
Som sagt tidligere, er det typisk konsol-ridderne som spiller med automatgear - og derfor også dem som brokker sig. Det er ihvertfald min erfaring...
Desuden kan min respekt for konsoller ligge på et meget lille sted. Grafikken er for ringe, og det hele er mere omstændigt når man ikke har et keyboard.