"Fremtids" cykler?

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Hva ska man med design, der ikk er målrettet mod brugervenlighed, men istedet kun yder til et form for statussymbol..?


    Design har en del indflydelse når jeg køber ting.

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Ja, men hvorfor? Hva får du ud af at ha et flot design på en dims du ska bruge?


    Tja.. Sådan har jeg det vel bare.. Ligesom folk der vælger B&O / BMW..


    :D


    Og Faxe Kondi frem for topform (Som er bedre og koster mindre end en trejde del)

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden


    Design har en del indflydelse når jeg køber ting.


    Samme her.. :)


    Og så fordi det giver en mere stil ( synes jeg )!

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by AbeTis


    Samme her.. :)


    Og så fordi det giver en mere stil ( synes jeg )!


    Det er faktisk det jeg vil frem til :)
    Folk køber ting - og betaler ekstra for det - med et flot design
    Kun som et statussymbol


    Jeg gør det egentlig også selv, dog afstår jeg fra det når det gælder tøj.. - Køber mærkevarer og sådan, men nægter at købe et sæt tøj som er opreklameret til at være sejt eller flot af medierne :boxed:

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Det er faktisk det jeg vil frem til :)
    Folk køber ting - og betaler ekstra for det - med et flot design
    Kun som et statussymbol


    Jeg gør det egentlig også selv, dog afstår jeg fra det når det gælder tøj.. - Køber mærkevarer og sådan, men nægter at købe et sæt tøj som er opreklameret til at være sejt eller flot af medierne :boxed:


    Samme.. Køber aldrig rigtig sådan noget mode tøj.. f.eks. militær bukser, jakker med det der pels, osv. sådan noget kunne jeg aldrig finde på at gå i. Vil hellere ha noget, som næsten ingen går i. :)

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Helt ærligt. De cykler er da totalt spasseragtige at se på. Ligner ikke noget jeg kunne forestille mig et almindeligt menneske kom trillende på...
    Og ja, så sidder man måske godt, og den har måske nogle fede funktioner. Men er det noget værd når man ligner en idiot? haha... godt nok bare min mening .

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Quote

    Originally posted by MvK
    Helt ærligt. De cykler er da totalt spasseragtige at se på. Ligner ikke noget jeg kunne forestille mig et almindeligt menneske kom trillende på...
    Og ja, så sidder man måske godt, og den har måske nogle fede funktioner. Men er det noget værd når man ligner en idiot? haha... godt nok bare min mening .


    Hva tror du ikk gamle henry havde tænkt, hvis han så at
    [Blocked Image: http://www.tu.no/multimedia/archive/00013/7918_1_13611d.jpg]
    Blev til det her
    [Blocked Image: http://www.craveonline.com/images/stories/garage_10ways/F1-mclaren.gif]
    ?