Times Square

  • Det er ikke ulovligt at lægge billeder af personer på nettet, hvis det beskriver en begivenhed eller hændelse... men hvis man lægger navn på, så skal man have tilladelse. :)

  • Det billede her er der ikke noget i vejen for han ligger op og bruger på sin hjemmeside, devine eller andre billede bedømmelses hjemmesider.


    Problemet opstår rent faktisk først når han sælger det til f.eks. Virgin og de bruger det i en reklame. Så skal alle der kan indificeres ud fra billedet faktisk spørges om lov.


    Der er dog nok ikke store changer for at dette billede vil blive brugt i en reklame eller andet og det er derfor helt fint og ingen problemer i at vise det.


    Syntes sgu det er et helt ok billede sjov center med båede statue og musikker.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Jeg gav musikeren et par dollar, så han er vidst ikke ked at jeg billedet er offentligt ;)!..


    Forresten grunden til at der står så mange mennesker står i kø er TKTS, en lille bod med teaterbilleter til lave priser. Vi stod i kø der, også opdagede jeg lige motivet, kunne ikke dy mig :D

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 


  • fair enough.. my mistake.. men anyways, ret fedt billede..