• Jeg kunne godt tænkte mig en baggrund hvor man kan se hvor meget, ens processor er belastet. Håber der er nogle der kan hjælpe.. Jeg har prøvet google desktop, men det er ikk min smag.

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Jeg kunne godt tænkte mig en baggrund hvor man kan se hvor meget, ens processor er belastet. Håber der er nogle der kan hjælpe.. Jeg har prøvet google desktop, men det er ikk min smag.


    Så skal du til at lege med Samurize...
    Der kan du komme til at se Alt... lige fra vejret til hvad der er i tv... Det er lidt svært at komme igang med, men man lære det hurtigt nok... htto://www.samurize.com

  • Bruger selv Samurize. Hvis du osse har photoshop (og ved hvordan man bruger det) kan du osse lave dine egne skins til det.


    her kan du hente samurize og plugins.


    det nemmeste at lave er det du beder om, derudover kan du gøre det som Angelus siger plus at der er indbygget plugin til winamp, så du kan se hvad der bliver afspillet af musik og film.


    downloaden er forholdsvis lille, så du kan hurtigt komme i gang

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Kan man ikke downloade færdige setups?


    Tror jeg godt man kan, men det er jo ikke sjovt ;)
    Jeg har selv lige fået lavet så jeg kan se havd der er i tv og hvad der kommer efter det... og det er jeg da stolt af :D

  • Quote

    Originally posted by Angelus


    Tror jeg godt man kan, men det er jo ikke sjovt ;)
    Jeg har selv lige fået lavet så jeg kan se havd der er i tv og hvad der kommer efter det... og det er jeg da stolt af :D


    Kan du ikke sende det? :P Altså så jeg bare sådan lige kan smide det ind? :P

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden


    Kan du ikke sende det? :P Altså så jeg bare sådan lige kan smide det ind? :P


    Siger jeg også..
    Det jeg har e pisse grimt. Kan ikke selv finde ud af at bruge det rigtigt..

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden


    Kan du ikke sende det? :P Altså så jeg bare sådan lige kan smide det ind? :P


    Her kan du hente den jeg lige har lavet, men tror ikke at Iconerne er med der på, da du selv skal gemme dem. setups'et
    Her kan du se hvordan det ser ud på min: Billede


    Edit: Skal lige siges, jeg er Nybegynder, og jeg lære stadig :D