Er der en der er god til surrealistiske wallpapers?

• Vil gerne have et specilet wallpaper.. Men kan ikke finde ud af det selv.

En der kan lave et surrealistisk wallpaper til mig hvor teksten "Anden" indgår? 1024/768

Alle forsøg er velkomne!

Det kunne være rigtig fedt :D

EDIT: Hvis folk ikke er til det surrealistiske er andre fede wallpapers velkomne.. Bare teksten Anden er med :D

Gi det et forsøg!

• Her er så hvad der blev ud af, at mixe forsk. layers fra surrealistiske billeder. ;)
    Ved ikke om det er sådan noget du tænker på.
    Smider lige en reduceret version - indtil videre.

Originally posted by Bentzin
    Her er så hvad der blev ud af, at mixe forsk. layers fra surrealistiske billeder. ;)
    Ved ikke om det er sådan noget du tænker på.
    Smider lige en reduceret version - indtil videre.

Det er grumset og det ligner krims krams :S

Originally posted by Wraper

Det er grumset og det ligner krims krams :S

Thank you - Karl S. Flot og ugrumset kommentar. :roller:
    La' os se, hvad du kan bedrive ud i det surrealistiske. :boxed:

Thank you - Karl S. Flot og ugrumset kommentar. :roller:
    La' os se, hvad du kan bedrive ud i det surrealistiske. :boxed:

Jeg kan ingenting, så jeg lader være med det - ligesom du burde

• Kan i da ffs ikke bare vende det blinde øje til og lade værd med at komme med kommentarer.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by _WHAT_
    Kan i da ffs ikke bare vende det blinde øje til og lade værd med at komme med kommentarer.

Mig og Bentzin er bare forelskede i hiunanden. ellelr noget? :D

Kan i da ffs ikke bare vende det blinde øje til og lade værd med at komme med kommentarer.

Det er da vel fair nok at kommentere...
    Surrealisme er jo noget der ikk blir lavet bare sådan...

Originally posted by KarGa

Det er da vel fair nok at kommentere...
    Surrealisme er jo noget der ikk blir lavet bare sådan...

Ja ville være fair nok hvis det ikke var fordi han kun gør det for at hakke på bentzin. Syntes de burde ligge det slåskamp væk og blive voksne det er da lidt træls for vi andre at høre på hele tiden.

Ja ville være fair nok hvis det ikke var fordi han kun gør det for at hakke på bentzin. Syntes de burde ligge det slåskamp væk og blive voksne det er da lidt træls for vi andre at høre på hele tiden.

Ja, måske, den diskussion må de tage pr. PM.

Men lige i dette tilfælde står jeg nu trods alt på Wrapers og Torques og andres side, Bentzins forslag er måske ikke just videre kønt eller bevendt som wallpaper. Skulle man ikke kunne klare mosten i form af det kritik der måtte komme, så poster man det bare ikke, længere kan den vist ikke være.

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

• Jaja kan godt tilslutte mig det ikke er kønt slet ikke det :)

Ved bare at de har det med at flyve i totterne på hinanden de to :)

Men lad os bare holde her.

Originally posted by engel

Ja, måske, den diskussion må de tage pr. PM.

Men lige i dette tilfælde står jeg nu trods alt på Wrapers og Torques og andres side, Bentzins forslag er måske ikke just videre kønt eller bevendt som wallpaper. Skulle man ikke kunne klare mosten i form af det kritik der måtte komme, så poster man det bare ikke, længere kan den vist ikke være.

Hallo Mester.
    Nu ved jeg godt at han er din bon-kammerat el. hva det nu kaldes, men hvorfor får han altid lov til, at komme med nedværdigende bemærkninger, uden der sker en rygende fis.
    Det er ikke 1. gang han kommer med den slags - især til mig.

Har ikke noget som helst i mod kritik. Men vil ikke finde mig i den knægts nedladende facon overfor mig. Næsten hver gang han kommenterer mine indlæg i dette fora. Længere er den ikke.
    Hvis nogen har kommentarer til dette, så må det vist hellere ske over PM. Så tråden ikke bli'r ødelagt. EOD for mit vedkommende - her i tråden !

Hallo Mester.
    Nu ved jeg godt at han er din bon-kammerat el. hva det nu kaldes, men hvorfor får han altid lov til, at komme med nedværdigende bemærkninger, uden der sker en rygende fis.

Ingen af os er bedre end den anden på dette specefikke område!

Hallo Mester.

Har ikke noget som helst i mod kritik. Men vil ikke finde mig i den knægts nedladende facon overfor mig. Næsten hver gang han kommenterer mine indlæg i dette fora. Længere er den ikke.
    Hvis nogen har kommentarer til dette, så må det vist hellere ske over PM. Så tråden ikke bli'r ødelagt. EOD for mit vedkommende - her i tråden !

Som sagt, hvis du ikke kan tage kritikken skal du da ikke poste billedet. Han må da godt kritisere det, at det så er en bruger som har været efter dig før må du jo bare prøve at se udenom, han har jo ret. Derudover kan jeg heller ikke se det vildt nedværdigende i "Det er grumset og det ligner krims krams :S", han kunne da have sagt noget langt værre.