Toshiba bærbar

  • Hey


    Hvordan får jeg min Toshiba Satellite til at forblive i windows, når jeg klapper låget i?
    Under Toshiba strømforsygning har jeg sat den til at gøre ingenting, når jeg lukker låget.
    Hvorfor fatter den det ikke?? Hvordan kommer jeg under microsoft strømforsyning?


    Takker

  • Quote

    Originally posted by Th@ms
    Hey


    Hvordan får jeg min Toshiba Satellite til at forblive i windows, når jeg klapper låget i?
    Under Toshiba strømforsygning har jeg sat den til at gøre ingenting, når jeg lukker låget.
    Hvorfor fatter den det ikke?? Hvordan kommer jeg under microsoft strømforsyning?


    Takker


    Toshibas strømstyringsværktøj overruler Windows egen, så du får ikke noget ud af at ændre det der.


    Har du tjekket at du har ændret det for den strømstyringsprofil, der er aktiv?


    Hvad er det for en model?


    Jeg har ikke haft problemer med de (snart mange) Toshibaer jeg har haft.

  • Har også en Toshiba, men har ikke det problem. Når jeg lukker, er det bare ligsom pauseskærm, så den forbliver bare inde i windows.
    Kan være dte har noget at gøre med at jeg ikke har installeret nogle af de Toshiba tools det fulgte med?

  • Toshiba Satellite M30X-174


    Da jeg for første gang tændte min dengang nye bærbar, var der en masse toshiba-halløj installeret ..


    Strømstyringsprofil? :O kan man oprette flere?

  • Quote

    Originally posted by Th@ms
    Toshiba Satellite M30X-174


    Da jeg for første gang tændte min dengang nye bærbar, var der en masse toshiba-halløj installeret ..


    Strømstyringsprofil? :O kan man oprette flere?


    Der er som standard en række profiler. Har du ikke en række ikoner til at styre det nede i systemtray? (nede ved siden af uret)