Tjaa.. når man endelig gør det skal det gøres ordenlig

  • Quote

    Originally posted by Happy^


    Min NAD 773v2 ville passe godt ind ;)


    http://www.hifiklubben.com/dk/…ound_receiver.htm?id=5339


    Svin :razz:


    Det bliver mine næste reciever :)


    Quote

    Originally posted by 1_2_know
    Lækkert sat sammen..


    Tror lige pt. det er den samme subw00fah min bror har, bare andet chassie...


    Såfremt det er, er der pænt med kraft på... (nok til at rykke dørstolper ud af deres plads, hamre strukturmaling af væggen.... Få ting 2 etager over til at falde på gulvet osv. - og alt dette på trods af stengulv! :) )


    Amen da, det handler ikke om at rive ting ned når man skal se en film .. eller have fin lyd !

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand


    Har du ikke haft en anden NAD forstærker ? Mente jeg så et pic af en anden en på et tidspunkt ;)
    NAD er skam oss top nice - spiller umenneskeligt højt med go kvali, men jeg ville foretrække Harman Kardon - spiller lige de 2% bedre ;)


    Ahh, er det der Harman nu også så godt ?

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Ahh, er det der Harman nu også så godt ?


    Har hørt en del gange, at Marantz foretrækkes fremfor NAD, men Harman Kardon foretrækkes fremfor Marantz ;) Men det er en smagssag!
    Min bror har nu haft sin dolby surround HK forstærker i snart 20 år og spiller stadig som en drøm. Min HK har nu holdt i snart 10 år uden nogen form for problemer overhovedet. NAD og HK's forstærkere har nemlig det tilfældes, at de f.eks. kører med 40 watt i stereo, så kan de fandme sende 2* 15" CW basser til månen. Jeg kørte engang med dette sæt Dynaudio. Det spillede så ufatteligt sammen, så man skulle tro det var løgn :hb: Desværre er Dynaudio skide dyrt, men det er jo en anden sag ;) Så imo er det lyd i ultra high opløsning!

  • Quote

    Originally posted by nazty
    Kan godt være harman er godt. Men denon er toppen!


    Jo jo, men de slår nu ikke NAD ...


    NAD er en af de få hvor man rent faktisk får det lovet antal watt .. og ikke bare effekt watt, så at sige ..


    Tilmed er man sikret at NAD kan spille de antal lovede watt samtidig på alle kanaler ...


    Quote

    Originally posted by BukkeMand
    Har hørt en del gange, at Marantz foretrækkes fremfor NAD, men Harman Kardon foretrækkes fremfor Marantz ;) Men det er en smagssag!
    Min bror har nu haft sin dolby surround HK forstærker i snart 20 år og spiller stadig som en drøm. Min HK har nu holdt i snart 10 år uden nogen form for problemer overhovedet. NAD og HK's forstærkere har nemlig det tilfældes, at de f.eks. kører med 40 watt i stereo, så kan de fandme sende 2* 15" CW basser til månen. Jeg kørte engang med dette sæt Dynaudio. Det spillede så ufatteligt sammen, så man skulle tro det var løgn :hb: Desværre er Dynaudio skide dyrt, men det er jo en anden sag ;) Så imo er det lyd i ultra high opløsning!


    Okay, jeg ved ikke meget om HK, faktisk kun pr. navn ...


    Ved bare NAD er kvalitet .. og samtidig elsker jeg deres simple design ..


    Har Denon nu, det er fandeme knapper ud over det hele .. Ligesom med alle de andre "low-end" recievers ... Og Denon er ikke low-end, nærmere mid-end !

  • Quote

    Originally posted by nazty


    Heh. De siger det samme i hifi klubben.. sååh..tror der er noget om snakken


    hehe, har bla. læst det på deres hjemmeside :)


    Men bare fordi HiFi K siger det, så skal man ikke altid tage det for gode vare ...

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand


    Har hørt en del gange, at Marantz foretrækkes fremfor NAD, men Harman Kardon foretrækkes fremfor Marantz ;) Men det er en smagssag!
    Min bror har nu haft sin dolby surround HK forstærker i snart 20 år og spiller stadig som en drøm. Min HK har nu holdt i snart 10 år uden nogen form for problemer overhovedet. NAD og HK's forstærkere har nemlig det tilfældes, at de f.eks. kører med 40 watt i stereo, så kan de fandme sende 2* 15" CW basser til månen. Jeg kørte engang med dette sæt Dynaudio. Det spillede så ufatteligt sammen, så man skulle tro det var løgn :hb: Desværre er Dynaudio skide dyrt, men det er jo en anden sag ;) Så imo er det lyd i ultra high opløsning!


    No offence, men CW sutter altså.. Det er ikke andet en skrammel-lyd.

  • Quote

    Originally posted by nazty


    Gjorde jeg heller ik. Købte Denon med dali højt. :clap:


    så må du en dag forkæle din højtaler med NAD eller umiddelbart HK ;)


    Mine Dali får i hvertfald en NAD i røven engang (næste år) ... får julelys i øjnene bare ved tanken , hehe !


    Quote

    Originally posted by Happy^
    No offence, men CW sutter altså.. Det er ikke andet en skrammel-lyd.


    Ye 8o

  • Quote

    Originally posted by Happy^
    No offence, men CW sutter altså.. Det er ikke andet en skrammel-lyd.


    Ja det gør, men det spiller højt ;)

  • CW sutter bestemt ikke, de er kanon til at spille højt, og billig løsning hvis man ikke gidder betale for gulvhøjtalere + subwoofer..
    Men lydkvali, nej - så er det ikke valget..


    Mine Sennheiser pwner min brors B&W gulvhøjtalere :)
    På NAD 760 eller hvorn det nu hedder =)

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Quote

    Originally posted by 1_2_know
    CW sutter bestemt ikke, de er kanon til at spille højt, og billig løsning hvis man ikke gidder betale for gulvhøjtalere + subwoofer..
    Men lydkvali, nej - så er det ikke valget..


    Mine Sennheiser pwner min brors B&W gulvhøjtalere :)
    På NAD 760 eller hvorn det nu hedder =)


    CW sutter under alle omstændigheder ... medmindre man kun hører Hardstyle og NRG Trance eller måske Goa 8o

  • Hvis i nu læser kommentarerne nederst på siden, vil i opdage at han først og fremmest har brugt hans penge på indretning, bl.a. 30,000 svenske kr.
    på stole :)
    Så mon ikke biffen's lydanlæg kommer senere når han får råd.
    Men fedt lavet, gid man havde plads til sådan et projekt.
    Edit: læste lige lidt mere
    Det har kostat ca 600.000 Skr inklusive allt. Och då är även filmsamlingen på 950+ filmer inkluderade.


    Pæn sjat penge på en hobby :)