NFS Most Wanted DEMO

  • Haha et lorte spil.. Godt nok skidt..


    Fyldt med fejl!


    - Sidder fast på de mærkeligste steder
    - Backgear virker ikke altid
    - Sidder fast midt inde i en politibil
    - Rammer man en anden bil kan den faktisk svæve i luften, så meget så man sagtens kan køre under den og bilen bagved kan også nå ind under


    Og så er det da sjovt så hurtigt politiets biler kører i forhold til en Dodge Viper.. Ret fedt at se en politibil trække fra og bare blæse forbi når man selv ligger og kører 230 km/t.


  • Ja - det er vældigt realistisk. Det er fantastisk at de har kunnet gøre det SÅ virkelighedstro :pokey:


    også det der fik mig til at tænke lidt, og så grafikken - havde håbet på noget bedre.

  • Det er da ret underholdende, men skal godt nok tages for hvad det er - arcade. Realismen er helt gået fløjten. Minder meget om Burnout.


    Anyways, så er det da ret sjovt - men ikke noget jeg smider 400kr efter.


    LFS holder mere i længden :)

  • Quote

    Originally posted by AlexKrycek


    Ja - det er vældigt realistisk. Det er fantastisk at de har kunnet gøre det SÅ virkelighedstro :pokey:


    også det der fik mig til at tænke lidt, og så grafikken - havde håbet på noget bedre.


    Pointen med NFS har aldrig været realisme. Jo, den første var faktisk ok. Kan stadig huske demoen med viperen.
    Skulle realisme have noget at sige, ville bilerne også lukke og slukke efter ét hit. Sådan kan man vel blive ved.
    Hvis jeg spille sim, er det LFS eller GTR. Arcade, så er NFS MW da et godt bud.
    Synes faktisk det er ret flot grafisk.


    At sige NFSMW er et lortespil fordi det ikke er realistisk, er vel som at brokke sig over at der ikke er meget intriger i Alien filmen.


  • Enig...


    Synes det er et meget fedt spil... Og jeg har ikke oplevet de fejl? Måske bare din PC der laver nogen fejl når den kører spillet?

  • Hmmm er der andre herinde der har Galnet?


    Jeg har en 4mbit linie..


    Men Galnet og Daily Rush må åbentbart være gode venner.. :T


    [Blocked Image: http://img484.imageshack.us/img484/6967/untitled2lu.jpg]
    [Blocked Image: http://img482.imageshack.us/img482/1570/untitled17hq.jpg]
    [Blocked Image: http://img482.imageshack.us/img482/3189/untitled27zq.jpg]


    Tog godt og vel 5 min. at hente..
    Må være noget galt..
    Men er nu ikke noget jeg har tænkt mig at brokke mig over..


  • De tilbød vist ikke net på amager... Ellers var det noget med kabel gravning var ALT for dyrt i hus... sådan 10-15k for lidt hurtigere net er slet ikke det værd...

  • Hehe ok..


    Men det jeg undre mig mest over er at jeg har en 4mbit linie..


    Som jeg normalt henter med 560 Kb/s med..



    Men i dag går den helt amok og ligner mest en 20mbit linie..


    Dog er min upload noget af det samme som den plejer..

  • I skal ikke være så kritiske over grafikken, det er jo kun en DEMO vent til spillet kommer på markede, så kan i bedømme det og ikke give det døds stødet med det sammen.


    De har jo ikke alt på max enu, så vent med at vudere det..


    Jeg tror pt at det bliver meget bedere med flottere grafik. ;)

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog


  • Var nu blot ment som at det er et spil der keder MIG. Er godt klar over at NFS aldrig har været realistisk, og har heller ikke været meningen med det. Konstatere bare mit eget synspunkt, og tager det med lidt humor, det er jo vel endnu et frit land vi lever i?. Spiller selv Colin McRae og GTR i stor stil, så man får naturligtvis lidt af en "overraskelse". Men som jeg har nævnt tidligere - hvis vi alle spillede det samme, havde samme meninger - så blev verden et kedeligt sted at leve

  • Quote

    Originally posted by AlexKrycek


    Var nu blot ment som at det er et spil der keder MIG. Er godt klar over at NFS aldrig har været realistisk, og har heller ikke været meningen med det. Konstatere bare mit eget synspunkt, og tager det med lidt humor, det er jo vel endnu et frit land vi lever i?. Spiller selv Colin McRae og GTR i stor stil, så man får naturligtvis lidt af en "overraskelse". Men som jeg har nævnt tidligere - hvis vi alle spillede det samme, havde samme meninger - så blev verden et kedeligt sted at leve


    Et frit land? Hvad snakker du om?
    Gav dig blot min mening. Synes da ikke jeg skrev at du ikke måtte have din.

  • Quote

    Originally posted by Torque


    Et frit land? Hvad snakker du om?
    Gav dig blot min mening. Synes da ikke jeg skrev at du ikke måtte have din.


    Selvfølgeligt må du have din egen mening, og lufte den for hver andre. Lyder måske ikke sådan når man læser det igennem - min fejl, jeg gir :cheers:

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Kører med højeste settings og i 800x600...


    Med hvilket HW?


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo